lars-frr Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Satt på vei til Svinesund her forleden , da jeg hadde kjørt ca 25 mil ,så begynnte motoren å bli litt rar det kom ikke noe respons på gassen. Jeg kunne liksom bånne den i andre gir og den kjørte ikke fortere en 40 . Motoren oppførte seg veldig merkelig , så jeg kjørte inn på en bensin stasjon for å ta en pause . Kjørte videre da fungerte den fint igjen , men så fikk jeg samme problemet på vei hjem ?? Hva kan dette være ?? Bensinpumpen som er sliten eller ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Bytt bensinfilter kanskje? en kompis hadde en lignende oppførsel på en Honda Accord, der rant det rust ut fra filteret når han bytta det. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Er det noe stress ? Hvor ligger det filteret ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 hadde det samme problemet med min 1.6 gasser, begynte å fuske når den ble varm og stoppet tilslutt. Byttet gasser , pluggledninger og fordelerlokk... da funka det ja! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Er det noe dyrt a ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Er det ikke dyrt å ha bil da??? ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Vann i suppa......? Eller olje..... Sånn det blir når du tar den kanna det står "påhengsmotor" på nemlig.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Er automat chocken/sjåken/sjoooken eller hvordan den skrives.... Om du slår på den med en skiftnøkkel eller lignende gir den seg... Sitter på venstre siden av forgasseren sett forfra, ser ut som en flyvende tallerken med en stag som går ut i fra midten.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Det ER faktisk en flyvende tallerken...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 det er en vakuumstyrt tre-punkts dåse.. hvorfor i H* de har kalt den det.. det er ikke godt å si. Men en ting er sikkert, den har ofte en finger med i spillet når en 2e2 ikke går som den skal (selv om det er det som styrer den som ofte er feilen). lars-frr: bensinfilteret ditt er i motorrommet, festet pent på bensinslangen, sånn ca der i sona ved siden av dekselet til reg.reima di. koster ca 13,- for et nytt et. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 det lyser jo mot deg.ikke hardt å finne det det er en slags sylinder som er gjennomsiktig og så sitter det et gult filter (i ditt tilfelle antageligvis brunt hehe) som ser ut som et kaffefilter..bare å ta og skru av slange klemmene og dra det av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr.green Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Bytt eller ta ut pluggene for kontroll.:D :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Bra å se at det er flere med samme problem:) Min er helt for jævlig om dagen. Den klarer sirka en 2 -3 mil før den begynner å fuske og oppfører seg akkurat slik Lars-frr beskriver. Har prøvd å teste litt og har funnet ut at tenningen ikke fungerer helt som den skal. Har prøvd å bytte coil, tenningsmodul og tennplugger uten resultat. Kan det være hall giveren som har tatt kvelden tro??? Golfen har også vært litt vanskelig å starte de siste dagene. Jeg får da ikke spenning på puggledningnene og heller ikke på ledningen fra coil til fordeler. Har da satt på motorvarmer en times tid og da starter den uten problemer. Hmm, syk bil denne golfen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 ville sjekka fordeleren og stiften eller hva det nå heter..kan hende det er litt korrosjon (at det har irra) pån..hvis det er noe gønnt så prøv og puss litt på det med 250 papir og sjekk etterpå..kan hende det hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg