Gå til innhold

mangel på kundeservice

Ranger emnet


Pana

Anbefalte innlegg

Hadde time for EUkontroll på et lokalt verksted her i byen idag. Nå har jeg bredere dekk bake enn framme, så jeg hadde i baktankene at dette ikke ville gå så veldig bra, men tenkte å prøve. Leverte bilen klokken 8, og fikk beskjed klokken 12 at bilen kunne hentes

 

Første som skjer når jeg går inn døra var 'Trudde du biln blei godkjent?!' fra han som satt bak skranken. Ikke akkurat det jeg forventer å høre, og hvertfall ikke på den måten han sa det på. Veldig spydig og ekkel måte. Fikk 4 stk feil på bilen. 3 av disse var rettet mot felgene og spacere, og den siste mot slakke i hjelpesnekka. Han sa at han hadde vært i dialog med biltilsynet og de hadde notert regnr slik at de skulle huske å se etter bilen hvis jeg kom med andre felger for å godkjenne for så å sette de "ulovlige" felgene tilbake etter kontroll.

 

Akkurat dette har jeg ALDRI opplevd før, for de skal jo bare melde ifra om den er godkjent eller ikke.

 

Litt forbannet over dette, så spurte jeg om han kunne sette opp time for den hjelpesnekka og hva dette ville koste. Fikk tilbake at det gadd han ikke tenke så mye på, og det ville sikkert koste 3 lapper om ikke mere. Neivel tenkte jeg. Aldri mer her.

 

Dro over til et annet verksted, litt større enn dette. Fikk inn bilen 1 minutt etter at jeg snakket med han bak skranken og de fiksa hjelpesnekka på 10 min og 200,-!!

 

Dro så til leverandøren av felgene og fikk vite at han hadde allerede sendt over papirene for felgene og spacere til biltilsynet slik at jeg bare skulle gå å få godkjent dette. Noe han bak skranken sa at ALDRI PÅ TALE ville gå.

 

Gidder ikke nevne navn på verkstedet fordi jeg vet at det har vært bra kundeservice der helt til denne fyren kom bak skranken. Skal ta meg etpar ord med sjefen i morgen.

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske utrolig jah! Ville nok tatt meg en prat med sjefen jah! Er joh dumt og ha folk som gjør at man evn mister kunder og greit at han får vite at det er kansje lurt og ta seg en snakk med han som sitter bar skranken jah!

91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler)

94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig)

86 Vw Golf 2 ( Solgt)

85 Ford Fiesta (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår