bull7 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg har kjøpt en audi a4 1,8 tq 1996 mod i dag. hvor sitter sikringsboksen hen i bilen? det blåser hverken varmt eller kaldt i bilen. så er det en gnisse lyd ved høyre hjul bak (stv). jæ... irriterende lyd. noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 sikringsboks sitter i venstre side av dashbordet kommer bare til når døren er åpen.. lokk som trekkes av.. hvis det er likt til min:) hvis det gnisser i humper er det sikkert en foring eller demper.. ellers kan det vere rust på bremseskive men det vil du kjenne på håndbrekket om du drar i den mens du kjører.. ellers e det vel hjulager som kan vere gåent.. da jekker du opp bilen og kjenner at det ikke er slark i hjulet og at det snurrer lett.. trykker inn nede og trekker ut oppe på dekket..skal ikke vere noe slark.. håper dette hjelper deg litt på vei:) Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 tusen takk.. fant sikringsboksen nå... ingen sikring som har gått. noen som vet hva som kan være grunnen til at det ikke blåser i det hele tatt? bak der det står km står det 1n 1 er det vanlig eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 1n 1, betyr at den skal på 30000 service. 4000kr rett i dass hos møller. Evt. gjør servicen selv - bytt pollenfilter og oljefilter Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 1n 1, betyr at den skal på 30000 service.4000kr rett i dass hos møller. Evt. gjør servicen selv - bytt pollenfilter og oljefilter He he men når jeg gjør det selv ? vil det slukke og lyse i dashborde da?:P det er vel noe audi må ta vekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 He he men når jeg gjør det selv ? vil det slukke og lyse i dashborde da?:P det er vel noe audi må ta vekk? Du må enten inn til Audi eller bruke VAG-COM til å slette det selv. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Du må enten inn til Audi eller bruke VAG-COM til å slette det selv. høres dyrt ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 høres dyrt ut :P Hehe, er ikke sikker på hvor mye Møller tar jeg. Men du trenger jo ikke slette den meldinga heller. Den går bort etter 60sek eller så kan du bare holde inne knappen til trip-telleren. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 den gnisse lyden .... hvis den høres ut som fuglekvitring så er det nok det samme som på min :) den foringen som er der hvor skiftenøklene henger på det bilde er nok den som kvitrer hos meg så hvis det er det samme hos deg er det nok bare å få skiftet denne :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 tusen takk. men vifta starter ikke å blåse før jeg har kjørt 1 time eller mer. først da blåser det varnt eller kaldt. fram til da er det helt dødt.... noen som vet hva feilen er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NamsosAudi Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 er d noe annet som ikke fungerer også? som vindusviskere eller blinklys? evt tutten eller hovedlysene? da kan d være teningsbrytteren! bytta den på min a4 før om dagen her:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 bull7: kjøp deg haynes boka. finner nok ut av det der. om det er klima, kan det være feil på klimaenheten*grøsse av tanken på ny klimacomputer... dyyyyyyyyyrt* Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 jeg har funnet ut feilen... varmeapparatsvifta er ødelagt. fikk ny til 650 kr. :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg