rioi Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 måtte bare:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 jeg lagde ledningsnett til min, men fikk aldri prøvd om det fungerte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Det er jo da en tegnig over et ledningsnett med for sprut, som forsåvidt er greit å ha. Men i første rekke skal jeg ha motoren til å gå uten sprut. Og heller med det orginale ledningsnettet. Da jeg har en god del kabler, i og forseg alle kabla som var i bilen jeg henta den fra så skulle jeg gjerne ha begrensa dem en del. Vet at ledningsnettet er delt opp i forskjellige farger med nr. I tilfelle blir da spørsmålet hvilke av disse jeg har behov for at motoren skal starte. Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jeg har på følelsen av at det meste allerede er svart på forskjellige deler av forumet... Men, følgende kan jeg vel skrive generelt om Coupe GT og Coupe quattro som jeg akkurat forklarte på VACN forumet og; En urquattro har en typegodkjennelse på typ 85 karosseriet i både 10 og 20V utgave, dermed er denne mulig å få godkjent ombygging på. Dette skiller bl.a. coupe quattro fra urquattro, der man har Oettingers 2.588 liters 10V motor med 170hk som øverste typegodkjente effekt, ergo får man kun 10VT fra typ 44 med 165hk og 90 20V 170hk godkjent. Virker dog som dette praktiseres litt forskjellig rundtom i landet... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simkin Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 men en ting jeg ikke har skjønt. urquattro er jo type 85, ergo samme karosseri som vanlig coupe og coupe quattro. hvorfor kan man ikke ha en 10vt på 200hk eller en RR motor på 220 hk i en coupe quattro/ coupe gt? de er jo begge like av utseende(utenom skjermer) og begge er type 85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Snakk med brukroa garadge. Han kjøpte coupeen og motoren min, og har fått alt på plass. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 men en ting jeg ikke har skjønt. urquattro er jo type 85, ergo samme karosseri som vanlig coupe og coupe quattro. hvorfor kan man ikke ha en 10vt på 200hk eller en RR motor på 220 hk i en coupe quattro/ coupe gt? de er jo begge like av utseende(utenom skjermer) og begge er type 85 Fordi det foreligger ingen papirer på at urquattro og øvrige typ 81/85 har strukturelt samme chassis. Så her må man akseptere et "sånn er det bare". Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Med tanke på at UrQuattro er levert med 20vt på slutten av dens produksjonsår burde jo også vanlige cq bli godkjent med "maks" like sprek motor som 20vt. Hvorfor det ikke er lov med mer enn 170 bhp da er jo rart. Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Med fare for å gjenta meg selv, se posten over din post... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Forstår. Det er to forskjellige biler, fordi Quattro har skjermer som er bredere og sprekere motor, mens Coupe Quattro ikke har disse skjermene og denne spreke motoren.. Kjedelig greier Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Kan også si at Coupé quattro og ur-quattro ikke er samme karosseri "under skallet" heller. Ur-quattro har noen forsterkninger og sveisesømmer som ikke finnes på en Coupé quattro. Det er derimot ikke noe hinder for å få noe godkjent allikevel - bare skriv en god og detaljert søknad og regn goooood tid på å få svar.. Til 10v turbo med 165 hk er neppe noe problem uansett karosseri, da det bare er 29 hk mer enn største originalmotor.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.