olehenri Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 kan vel bare kjøre mot andre, kjøpe på auksjon og laste ned download`s som blir tilgjenglig.. Ikke noe ekstra motorbytte annet enn det du selv kan gjøre når du tuner bilen i career.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Elsker og tulle i photo-mode. Her av den nyeste drifteren min: Noen normale-driftebilder: Kjøring med Turbo_fever: LITT uenige om hvem som skal kjøre først ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Corradoen som er med i Forza2, har den OG justerbar originalspoiler? Sånn som går opp i en viss fart? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Noe kjøring om 30min?? :D Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Akkurat nåå Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ObzoR Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 jeg er med og kjører, er bare på legge meg til. gt: obzor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Nei har du sett, der var jo jeg og med gitt. S-13'n min er jo møkkete å ser jeg, får vaske den til nesste gang:D Det er bra att det kommer litt flere bilder, er litt labert med bilde taking for tia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Tja, prøvde meg litt på Forza her om dagen. Måtte jo ta et par bilder av min Black Beauty:) Less is more:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Nei har du sett, der var jo jeg og med gitt. S-13'n min er jo møkkete å ser jeg, får vaske den til nesste gang:DDet er bra att det kommer litt flere bilder, er litt labert med bilde taking for tia.. Labert med bilder ja, glemmer og lagre replay jeg. Fikk nå tatt noen bilder av kjempe-kjøringa vår. Du likte og dytte på Porscha mi? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Gjorde det, må komme på idag så tar vi fler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Har lagra en del replays nå, får se igjennom dem i morgen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 har ett par jeg og, men blir aldri tii att jeg tar noen Tar for like bilder tror jeg, men kommer med ett par fra tskuba:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Bilder fra gårsdagen: Jeg var ikke borti Obzor, Turbo_fever :D Kom i full drift oppi bakken, og rett etter svingen sto det visst en fyr. I kjent driv på Tsukuba: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ObzoR Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 meg og turbo_fever i litt 4 by 4 drifting :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Dette er jo typisk i første sving på tskuba, kø som vanlig her ja En sprinter jakter en annen sprinter Kommer med flere senere ikvell kanskje:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg