Niberlin Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Hva er så spesielt med den modellen golf? bortsett fra den smakløse lakken? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 skal di være sånn? :S Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 jepp... var vel ett utleiebil firma som profilerte bilene sine sånn først, men det ble så populært at Vw lagde noen utgaver av de... Er vertfall det jeg har hørt Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Går en Polo Harlekin her i byen, ser jo ut som om den er laget av reservedeler :D I know, den er så stygg så den er kul! :) Hva er så spesielt med den modellen golf? bortsett fra den smakløse lakken? Hmm... Ikke annet enn den lakken nei! skal di være sånn? :S Ja.... :) jepp... var vel ett utleiebil firma som profilerte bilene sine sånn først, men det ble så populært at Vw lagde noen utgaver av de...Er vertfall det jeg har hørt Mye mulig! Jeg fant en side en gang som det sto masse info om de forskjellige golf modellene, bl.a. denne. Men fant noe på wikipedia: In Europe, a special "Harlequin" model was released in 1995. The Polo Harlequin was an unusual edition featuring a multi-coloured body with each panel in a different colour ranging from red, yellow to pistachio green and blue. It used the same engines as regular Polos—only the colour of the panels was the difference. The car was aimed at the wacky buyer who wanted to be unique, but the car resulted in a sales flop and was discontinued in 1996. Nearly 4,000 of this limited series were produced Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 De er vel nummererte ja, men hvis det er 4000 av dem så er den jo ikke så veldig sjelden.. men til Bilen, er det ikke litt feil, GTI er vel 2-dørs? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Den er nok ikke så uhyre sjelden nei, men dette var prat om polo utgaven da. Tror det var færre av golf'en. Vet ikke om man får gti i 4 dørs jeg, hvordan det? I virkeligheten er dette en 4 dørs, men på forza er den jo 2 dørs, så jeg bare tegnet opp en dør! :) Men så er jo harlequin en mk3 utgave og i forza er det kun mk2, så man får ikke akkurat denne bilen i virkeligheten! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 endelig fått godbilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Den er nok ikke så uhyre sjelden nei, men dette var prat om polo utgaven da. Tror det var færre av golf'en.Vet ikke om man får gti i 4 dørs jeg, hvordan det? I virkeligheten er dette en 4 dørs, men på forza er den jo 2 dørs, så jeg bare tegnet opp en dør! :) Men så er jo harlequin en mk3 utgave og i forza er det kun mk2, så man får ikke akkurat denne bilen i virkeligheten! ;) Nei, men om du skulle lagd en Golf 2 Harlequin, av den bilen på spillet, så måtte du lagd av de forskjellige karrosseridelene der. Uansett så er det et fint design! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Til alle dere som synes xbox 360 grafikken suger.. EAT THIS: (Bildet er tatt av "heedbaw" på http://www.forzamotorsport.net !) Tør å påstå at det skal mye til for å slå dette bildet når det gjelder realisme i spill ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Ble slutt med dama på fredag, så da stakk jeg å kjøpte meg en xbox å forza2 for å få tankene på andre ting, funka bra det gitt :D Har ikke hatt konsoll siden ps1. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 tok no bilder av race bilene mine, jeg kjører mye race, med grep, ikke drift, B klasse og A klasse løp. Honda Civic VTi med K20A swap, A Klasse bil. Hyundai Tiburon, B Klasse bil. Saab 9-3 Aero, B Klasse bil. Mazda ett eller annet... B Klasse bil. VW New Beetle, A Klasse bil. Proto Spirra, Klasse A bil Acura Integra Type-R, Klasse A bil Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgrimsen Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Kjøpte gold medlemskap i går. Får kanskje kjørt litt online snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgrimsen Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hvordan legger man inn bilder her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hvordan legger man inn bilder her? Du laster opp etter at du har tatt bildet på xboxen din, (innebygget funksjon i spillet), så går du inn på forzamotorsport.net å kopierer bildet til pc'en din før du legger det ut på photobucket eller lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgrimsen Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg