Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okei.. det må du skaffe deg.. 249,- på gamestop da får du 2100 poeng.. legger deg til i morgen en gang..

 

Kanskje ikke så dumt å si HVORFOR han i tilfelle "MÅ" skaffe seg MS Points..

 

Ms points må du ha for å kjøpe "Downloadable content" pakkene.. Hvis du ikke kjøper disse, så vil du ikke se biler som Sport quattro'en, M3 E30 og E92 etc etc.. Er vel trolig billigere å kjøpe points over Live enn å kjøpe på Gamestop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så dumt å si HVORFOR han i tilfelle "MÅ" skaffe seg MS Points..

 

Ms points må du ha for å kjøpe "Downloadable content" pakkene.. Hvis du ikke kjøper disse, så vil du ikke se biler som Sport quattro'en, M3 E30 og E92 etc etc.. Er vel trolig billigere å kjøpe points over Live enn å kjøpe på Gamestop..

 

ja, det glemte jo jeg i farten da, å nevne hvorfor det var nødvendigt med MS Points. Joa det er billigere på Live enn på Gamestop dete koster 169,- på Live

2 dørs E30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, Takk Slick.

Hvor kjøper jeg de pakkene da?

er Helt Ny på Xbox live, og hvor kjøper jeg Ms Live?

 

Når du har startet opp Forza, og er på første menyen (arcade, career multiplayer settings (eller hva som enn står på første menyen :9)

 

Så tror jeg at det skal være en knapp du kan trykke på for å gå direkte inn på xbox live marketplace å finne alt til Forza 2.. Husker ikke hvilken knapp.. men det står jo i bunnen av skjermen..

 

Ms live er ingenting du behøver. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det navnet på msn klienten du trolig har på pc'en din... MS points derimot får du kjøpt inne på samme sted som jeg nevnte rett ovenfor her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår