Hoccy Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Hvordan klarer dere og få alle de penga?:P Uavhentede premier fra FM.net + bruktbilsalg. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Har en stk GT40 med en rå paintjob som jeg selger innimellom når jeg er blakk. Håper kjapt inn endel cr pr gang den selges :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 PR gang? Nå er jeg ikke helt med?:P Pokker og mye jeg trenger og lære:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Er det din paintjob Nytern? Isåfall kan du poste noen bilder av den? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLS Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Her er to bilder fra kjøringa i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 gah, leter å leter etter det realcar designet på skyline :P de få jeg finner står til fler mill :/ Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 God kveld i stua! Jeg har lagra paintjoben, kjøper inn noen GT40 og putter den på de og legger de ut på auctionhouse :) Penger i det! Paintjoben er ikke min, jeg fikk den av en kar som syntes synd på meg for et år sia. Ikke sett noe bil med lignende paintjob ihvertfall :) Skal få lagt ut bilder, har gått mye i cod4 i det siste, skam på meg! :) Ellers sykt mye tøffe biler. Fikk plutselig veldig lyst på en S2000 merker jeg :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 må man ha det gold medlemsgreien for og kunne spille dette live? (sorry OT) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 E har replay men ikke komme så langt som å ta bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 skal være en photomode Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 må man ha det gold medlemsgreien for og kunne spille dette live? (sorry OT) Ja. turbo_fever: Når du ser på en replay, så trykker du start, så er det på menyen du kommer til der.. Står noe med photo. (evnt når du spiller i singleplayer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Ja. turbo_fever: Når du ser på en replay, så trykker du start, så er det på menyen du kommer til der.. Står noe med photo. (evnt når du spiller i singleplayer) Tror nok Turbo kan ta bilder. Han mente bare at han ikke hadde kommet så langt. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Slenge opp noen jeg å da. Ta flere seinere tenker jeg.. Ikke noe brae bilder nei. Blei litt grommsete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 bilder av noen av bila mine da:P elendige bilder men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Noen fra meg. Må lære meg og ta bilder av replays i stedet for og bruke test car under tune car delen på career.. da kansje flere av sladdene fullføres også:D Ikke er jeg noe spesielt god heller, så ja.. CTR i fullt firsprang på ringen Det her gikk til hel.. merk svingen og bilens vinkel.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg