Kverna Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei. Trenger litt hjelp til å endre fargen på en bil. Noen som har lyst til å ta på seg jobben ? De som har lyst bes ta kontakt på pm da dette ikke skal publiseres riktig enda. På forhånd takk. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Blir det mer interessant hvis jeg sier at "vinneren" får premie ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ja! Hva blir premien? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ja! Hva blir premien? Det får vinneren se ;) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Faen a Kverna, nå du skal gjøre med sirævvan? :sombrero: Si hvilken farge -så kan jeg være først ute denne gang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Faen a Kverna, nå du skal gjøre med sirævvan? :sombrero: Si hvilken farge -så kan jeg være først ute denne gang;) Er ikke sierraen som skal lakkeres Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg