Gå til innhold

Sub forsterker?

Ranger emnet


SkoKrem

Anbefalte innlegg

Punto forsterker? eller Fiat Punto?:p hehe... send link til hvor de selger de nye så skal jeg vurdere det:p er forsterkeren ny eller brukt?

 

edit:

Hvordan vil det være å drive 2x12" billige subber fra proson med dynaBel BF0804 og brokoblet den eller no? ville det funket å drevet subbene 1 måne eller 2 til jeg får mer penger og så kan jeg da kjøpe Bilradiospesialisten Kicker Basspack -? hvis jeg skal drive subben med forsterkeren jeg allerede har bestilt må jeg selfølgelig drive høytalerene med spilleren. funker vell fett det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med Puntoen var en spøk ja. Det var kun for å understreke et poeng, men jeg var nok litt for utydelig. Poenget var ihvertfall at man ikke må se på hvor mye rabatt man får, men hvor mye man faktisk får for pengene man må betale. Til 1200,- er det sikkert helt ok, men det er jo kjedelig å kjøpe noe middelmådig bare fordi det er billig? (Og Puntoen er ikke til salgs uansett, den har nettopp fått en hel masse småsnacks som gjør den ennå morsommere ;))

 

Hvor mye skal du ut med totalt? Du har allerede bestilt forsterkeren? Jeg ville anbefalt deg å vente de få dagene det er snakk om og heller legge hele potten i noe som spiller virkelig bra. Til 7-8000 kroner får man veldig mye bra. Om du vil ha MEST for pengene kan du kjøpe brukt. Men som alltid gjelder det å vite hva man skal se etter, ikke bare kjøpe noe fordi det er billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) har bestilt forsterkeren og skal prøve å kjøre det med d jeg har til nå:) så blir det nokk en ny sub og kondensator og monoforsterker når læretiden begynner:) men kan jo hende jeg blir fornøyd med subbene jeg har nå. noen som vet hvor stor lukket kasse jeg trenger til subbene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår