ForestTuning Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er 17år gammel gutt, skal ut i læra som oppretter til høsten. Har kjøpt meg 240 84mod. Planer: -Bilsteindempere -Senkefjører -Felger, Compomotive, Eiker E1, Braid eller lignende -Sabelt ratt -OMP bøttestoler -Hviteblinkers rundt hele -Turteller -B23 blokk, høvla og balansert -405 topp, høvla og porta -Dubbel Weber/Dellorto gasser -H-kam -Ny Clutch -Letta svinghjul -2,5" Effekt anlegg -Rustsveising -Hellakkering Blir sikkert mer senere! Fått på hvite blinkers forran Må jo ha skikkelig ratt Mye rart man kan få på QXL får en billig penge 405 toppen er sendt til høvlig og porting Skal bytte fra 4 - 5 trins kasse Greit med litt råere clutch Når jeg kjøpte bilen var det montert gassdempere fra biltema bak, og den ene var punktert. Ikke spesielt deilig å kjøre med. Ble raskt erstattet med gass fra Bilstein! 2 sånne OMP stoler i kevlar/glasfiber skal bli satt inn Lakkerte lakkprøve av lakken jeg skal ha på bilen på skolen Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ser bra ut dette! Gleder meg til å se mer... Et lite tips: Bruk "Sett inn bilde"(IMG)knappen, istedet for link. Lettere å lese posten når de kommer rett opp:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hørtes ut som veldig bra planer, bare hold looken original og strøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 4trinnskassa er mere holdbar en 5trinns bare så du vet det :) Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ser bra ut dette! Gleder meg til å se mer... Et lite tips: Bruk "Sett inn bilde"(IMG)knappen, istedet for link. Lettere å lese posten når de kommer rett opp:) Takk for tipset! Lurte på hvordan jeg gjorde det. Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hørtes ut som veldig bra planer, bare hold looken original og strøken! Klart det, ingen gigantiske plast fangere her nei!!!! Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 4trinnskassa er mere holdbar en 5trinns bare så du vet det :) Har tenkt tanken på å beholde 4 trins kassa, men har ikke bestemt meg enda. (Frister med 5 trins) Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Her er noen bilder før jeg kjøpte den http://forum.volvoforum.no/userpix/1446_Volvo_240_og_eiker_felger_010_1.jpg Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Du veit å bruke penga dine i allefall.. (som enda ikke er lærling) hehe Hehe. Hadde det ikke vert for noen gode naboer og kontakter hadde jeg aldri drømt om å starta på dette prosjektet. Har faktisk ikke brukt så my penger hittil. Skal faktisk bli lærling på Toyota jeg og. Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 det er håp for denne, selvom jeg ikke alltids helt liker vøvlu ;) du kommer ikke til å sveise igjen de bakerste siderutene altså? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 det er håp for denne, selvom jeg ikke alltids helt liker vøvlu ;)du kommer ikke til å sveise igjen de bakerste siderutene altså? Har ikke bestemt meg enda. Har lyst men tar mye tid. :wonder: Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Var på pedersens racing og kjøpte nye baklykter og side blinklys. Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne lykter? Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Fint prosjekt, men kjøper du de lyktene, så synker begeistringen min! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg