Magnalf Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Slenger ut noen bilder ifra treffet i Tvedestrand i går (2. Juni) + noe jall fra campinga etterpå birthday På vei nedover, Min 850 Turbo leder vei for 740/940 Turbo og 240 Turbo :) Og en 245 et eller anna sted lenger bak hehe Negern vil sove og lagde masse weird lyder :P Smoooth strøken 242 GT! Detta ser`n ikke hver dag! :) Nice! Turte ikke lukke opp døra :P Retro! Her snakker vi P1800 H.Vogn, PV og 262! :) Blått er rått Og gult er kult! :) 2stk. 850R Nice rims... ...som står i stil med denne bilen! :) Vakkert _Strøken_ PV! ;) Amazonhjørnet Random bilde av bl.a bilen min med panseret oppe og Turboneger`s 240 helt til høyre. Nye C70. Ja, takk! Dude`n med haugevis av forgasserhester i bakgrunnen! :P Frode og EK (EK hadde kjøpt felger til pynt, wtf) :P Her er det bl.a min bil + noen av de andre vi dro/hang sammen med during the hælj! ;) Den amazonen var dritrå! Synd jeg ikke fikk tatt flere bilder av den :S Glemte meg helt bort. Blei kosepilsing og grilling etterpå selvfølgelig! :D Volvo-folk! Word! Neger`n i kjent positur ( :P ) Vakke pølsa go Tony? :P Jo den var visst det :D "ærre du glor på`!" Turboneger begynner å finne formen Auscwich-brakkene vi bodde i, ganske koselig egentlig :) Lukta litt piss kanskje pga alle brukte vår som utedass *Burp!* "Jezuz-Juice!" Loose the Zero, Get with the Hero! :D Takk skarru faen mæ ha Pernille! >:P NM i fylleleiker Øøøh...okei kom ut av hytta og møtte detta synet...viste seg å værra en bonde som hadde klikka med brannslokkingsapparatet...haha Dagen derpå...pain i ævva! word På vei hjemover igjen, V70`n til noen av folka foran ;) Var sykt fett, moro å treffe andre entusiaster! :) Moro å infiltrere en campingplass med kun Volvo (+ en MG som blei skammobba hehe! :P Blir nok nedover neste år også! Hvis det er flere som har bilder så sleng ut da vel! ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Flott at du slang inn noen bilder! får se om jeg får lagt inn noen en dag også:) Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Fett med bilder magne, drit morsom tur:) Kunne spart deg for bilde av meg som pisser på hytta i fylle da hehe:P Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Fett med bilder magne, drit morsom tur:) Kunne spart deg for bilde av meg som pisser på hytta i fylle da hehe:P Busted! :D Fant et par bilder til i rota på cam`en som jeg slenger inn i første posten hehe Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 stilig. hørte at det skulle være no volvo treff der. vitti at både campingplassen og der treffet var ligger like ved skolen jeg går på:D er ikke så begeistra for volvo, men der var jo noen stilige der så det ut ifra bildene Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Sørlanstreffet Tvederstrand 2 Juni, 2007 Her finner man det som trengs av bilder da:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hurra for rusten. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244volvo Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Legger inn noen bilder seinere. Ska snart sove. zzzZZZzzzz...... Siter Volvo 945 B230FK 1995 Volvo 240 B230F 1988 Opel Kadett C 2.0 1977 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ååå, skulle vært der i år ser jeg.. Bra oppmøte og mye folk på campingen.. Var for ett par år siden, men da var det knapt folk på campingen.. Da var treffet på campingen og forresten, hvor holder det til nå? Asfalt og greier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Haha den 242`n der var DRØYT rusten! :D Så den sto parkert borti der. le0n: Var i "sentrum" på rutebilstasjonen ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Sentrum ja:) Tvedestrand er ikke store plassen, men er jo veldig fint der da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Sentrum ja:) Tvedestrand er ikke store plassen, men er jo veldig fint der da:) det ligna på kardemomeby jo! :D men treffe var helt knall ! må på neste treff! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Flytter denne til rett forum. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg