Gå til innhold

Kjøpt ny bil! :D BMW E30 cæææb!

Ranger emnet


Cæææb

Anbefalte innlegg

al3x har sett deg rundt omkring men vet ikke om du har sett meg :P

men jeg har aldri sett den cabben rundt ;) men skal nokk ha et ekstra øye oppe og tutte når jeg sern :P

 

Hehe, jeg har sikkert sett deg å :) Men var litt vanskelig å kjenne igjen bilen fra avatar bildet ditt.

 

Du finner nok Cæææb i Storgata eller Shell på Strømmen som regel:op: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:(:( jau, har planer om seidel front, og Rieger GTS sider og bak, muligens full omlakering til svart, men det blir nokk ikke før neste sommer elns.

 

du da, noen planer ?

 

Skjørta er nice;)

Tror ikke jeg ville omlakkert bilen din hvis jeg hadde den. Blå, svart og den fargen jeg har føler jeg at er pent på de. Og å koste på altfor mange høvdinger føler jeg blir litt bortkasta da. Med mindre den er veldig sliten i lakken da?

 

Nye lykter med angeleyes ble bestilt i dag. Må vel lakke om speila. Uvisst om jeg vil ha svart eller bilens farge. Ellers er det bare å polere bilen så er jeg fornøyd utvendig:)

Bilen blei importert til Norge i '98 da, så må vente til neste år med å kjøpe 2,5liter'n. Og evt. lure på'n noen hester oppå det igjen.

Så jeg liker det jeg ser:)

BMW E30 cæææb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med e30 cab :) får håpe vi får sett deg rundt omkring.

morsomt å se e30 ragga rundt i området.

 

Det får du nok! Hehe.. Kjører hele dagen og halve natta. Klarer ikke slutte:)

Skjetten/Strømmen/Lillestrøm.. Hvis du ikke ser'n der så er det bare uflaks.

BMW E30 cæææb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern streamern, få på andre felger og sett i et BMW ratt, så blir den MYE fetere! Ellers en ok cab du har der :)

 

Streamern er konge. Andre felger? Er du morsom??

Skal jeg være helt ærlig så aner jeg ikke hvordan E30-rattet ser ut, så den skal jeg vel ikke kommentere.

BMW E30 cæææb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andre felger ? har du røykt noe du ikke burde ESPN ? :) ingenting slår Borbet A på e30

 

 

Nye lykter med angeleyes ble bestilt i dag. Må vel lakke om speila. Uvisst om jeg vil ha svart eller bilens farge. Ellers er det bare å polere bilen så er jeg fornøyd utvendig:)

Bilen blei importert til Norge i '98 da, så må vente til neste år med å kjøpe 2,5liter'n. Og evt. lure på'n noen hester oppå det igjen.

Så jeg liker det jeg ser:)

 

ohh, nå er jeg spent på hvordan det ser ut med AE lykter på den, husk å ta bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borbet og brock felger er utrolig nice på e30 men synes det har blitt litt brukt opp :(

 

CÆÆÆÆB:

du får slenge ut bilder av AE lysa dine når du får dem;) alltid finere tråd med bilder:) tror jeg så deg i går! men da var det ikke topp stripe på bilen har du fjerna den?

 

:worshipbm:

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre felger, gjerne med sort senter og og brei kant. Og endel senk til da blir det bra :)

 

Har rimelig brei kant bak. Litt mindre foran.

Endel senk til, hehehe. Frontfangern var maks oppskrapa under når jeg fikk'n. Fiksa det nå da. Men det er på håret at det ikke blir daglig skraping;)

BMW E30 cæææb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borbet og brock felger er utrolig nice på e30 men synes det har blitt litt brukt opp :(

 

CÆÆÆÆB:

du får slenge ut bilder av AE lysa dine når du får dem;) alltid finere tråd med bilder:) tror jeg så deg i går! men da var det ikke topp stripe på bilen har du fjerna den?

 

:worshipbm:

 

Brock b1 og Borbet A. Det som er best ja, men som du sier.. 'alle' har det.

 

Bilder kommer vettu:) Toppstripa er der. Kjører rundt uten skilter nå da. Men det går.. Har du en tråd om din bil el? Eller bilder noen steder? Ser ikke mye på den avatar'n.

BMW E30 cæææb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fair enough..

Etter min mening, har ikke Borbet A noe i nerheten av en E30 (eller hvilken som helst bil aa gjore).

Ikke for aa virke supernegativ, men sier bare min mening.

"bra senka" .. det er den ikke, faar jo plass til en liten unge mellom hjula og buen.

Grunnen til att du tar nedi bakken, er vel for att du kj0rer med 16" ..Blir aldri lavt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fair enough..

Etter min mening, har ikke Borbet A noe i nerheten av en E30 (eller hvilken som helst bil aa gjore).

Ikke for aa virke supernegativ, men sier bare min mening.

"bra senka" .. det er den ikke, faar jo plass til en liten unge mellom hjula og buen.

Grunnen til att du tar nedi bakken, er vel for att du kj0rer med 16" ..Blir aldri lavt nok.

 

 

Kjører med 40-profil vett. Det som er problemet, men jeg gidder ikke kjøpe 4 nye dekk. Skal jeg først kjøpe dekk, så må jeg ha 50-profil, og i tillegg øke til minst 17". Og da må jeg også ha nye felger. Og alt det har jeg ikke råd til.

Bilder av angeleysa burde ha vært her nå, men jeg er treig:)

Ha'kke fått tatt bildet engang..

BMW E30 cæææb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår