Cæææb Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Jaja, satan i helvete. Hadde skrevet masse stuff, og dreiv å linka til bildene. Skulle trykke en linje ned, altså enter, men ser så at linja ikke er markert, og at den driver å legger inn tråden. I all panikk trykker jeg på backspace. Trykker frem, men alt er borte. Så nå kan hele dritten suge pikk. Orker ikke. Regga meg her i anledningen av bilkjøpet da, siden jeg vil troo folka her er litt mer harry, eller setter mer pris på sånt enn andre steder;) BMW E30 320i cæææb. :smilbmw: Deilig bil! Angrer ikke ett sekund på det kjøpet. Jævli fet, etter min mening, hehe. Planen var ikke å kjøpe cab, men jeg var lei av å leite, og sjansen bydde seg. Jeg angrer ikke ett sekund. Deilig bil, og cab'n er alltid nede. Skal sitte med lue, votter og skjerf om vinter'n. Full GTS rieger-styling og senka nok. Fett å lage den heftige køen over hver eneste dump. Får unnskylde språket i starten, men det er ren frustasjon. Sikkert flust med folk av den yngre garde, så fuck it. Noen bilder:) Nå ble det mye tull, hehe. Siter BMW E30 cæææb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Se der ja. Klarte du endelig å lage tråd også :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostDog1 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 fett bil, gratulera :D ps: selge felgene til meg ? :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Den vingen der syns jeg ikke helt hørte hjemme på den bilen.. Men nydelig bil ellers :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 strøøken, grattis med ny bil. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cæææb Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Den vingen der syns jeg ikke helt hørte hjemme på den bilen..Men nydelig bil ellers :) Jeg er selv totalt i mot vinge. Men jeg klarer ikke føle noe annet enn at den faktisk passa. Så den forblir nok på:) Takk:) Siter BMW E30 cæææb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cæææb Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 fett bil, gratulera :D ps: selge felgene til meg ? :D:D I bytte med brock b1-felger? ;) Siter BMW E30 cæææb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostDog1 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 hadde jeg hatt brock b1 skulle jeg gladlig bytte med deg på dagen, men desverre :\ kan godt bytte i di jeg har, ca 3 mnd gamle :) http://i150.photobucket.com/albums/s83/GhostDog123/P1010002.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 hva ga du for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 gratulerer med ny bil, dog syntes jeg at styla cab med spoilere i huie og ræva bare er teit. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cæææb Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 hadde jeg hatt brock b1 skulle jeg gladlig bytte med deg på dagen, men desverre :\ kan godt bytte i di jeg har, ca 3 mnd gamle :) http://i150.photobucket.com/albums/s83/GhostDog123/P1010002.jpg Da er de nok litt mer shina enn mine, gitt;) Fete de da. Men jeg eelsker brock b1 og borbet på E30. Så må skuffe deg der altså:) Fet bil du har da. Planer om no styling? Siter BMW E30 cæææb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostDog1 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 hva ga du for den? liste pris var vel 14000 med dekk og montering men butikk sjefen i dekk sjappa er en kompis av meg så jeg fikk en god pris :pimp Da er de nok litt mer shina enn mine, gitt;) Fete de da. Men jeg eelsker brock b1 og borbet på E30. Så må skuffe deg der altså:) Fet bil du har da. Planer om no styling? :(:( jau, har planer om seidel front, og Rieger GTS sider og bak, muligens full omlakering til svart, men det blir nokk ikke før neste sommer elns. du da, noen planer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Grattis med e30 cab :) får håpe vi får sett deg rundt omkring. morsomt å se e30 ragga rundt i området. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Du ser'n garantert rundt om :op: Gutten gjør ikke annet enn å kjøre rundt om dagen. hehe :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 al3x har sett deg rundt omkring men vet ikke om du har sett meg :P men jeg har aldri sett den cabben rundt ;) men skal nokk ha et ekstra øye oppe og tutte når jeg sern :P Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg