mini Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Bilder fra dagens happenning på Rudskogen. Sola hang høyt og det var masse drifting fans tilstede. Teaser Resten av bildene. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Pene bilder. Hvorfor er drift battle logoene teipet over? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det er en sak som forblir der tror jeg.... ;) btw, pene bilder :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Håper det er greit at jeg kommer med mine. Hvem av folket der ute på midten var du? Styggsveisen her (brun shorts) :D Ble ikke fornøyd med noen av de egentlig, 350D suger til banefoto har jeg konkludert med etter et par runder uten skarpe bilder, som gjør at jeg må skarpe opp veldig i PS i etterkant, som synes veldig godt. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Fine bilder fra paparazzi gjengen på indre bane. hehe Et lite fra meg og da, siden det er jul! Utplukka bilder dukker opp på sia mi senest tirsdag.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Kompis tok noen bilder: Se de her! Her er noen av de: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Takk for fete bilder mini:) Likte dette veldig godt jeg: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Takk for flott respons. Jeg var den eneste med solbriller og svart hår. hehe.. Skjønner ikke at noen av dere andre ute i midten ikke hadde med solbriller. Bra styrke på sola igår. Joastarlet: Jeg har et bilde til av den bilen. Syns fargen på den har blitt sykt bra. Var den blass rød før og motor som ikke hørtes bra ut? Er det din bil by the way? Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Så det var du som lurte på hvilket objektiv jeg hadde?`Jeg er forferdelig dårlig på å huske ansikter, men jeg husker at en hadde på solbriller. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Så det var du som lurte på hvilket objektiv jeg hadde?`Jeg er forferdelig dårlig på å huske ansikter, men jeg husker at en hadde på solbriller. Stemmer. Den eneste antagelig med kølsvart hår. hehe.. Så jah det var bra varmt i toppen gitt. Det var hyggelig å stå med noen med samme interesse. Lurer på hva han med capsen heter forno. Real kar ihvertfall. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 KNALL bilder Espen :D Me like ! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 En smakebit fra Rudskogen, Driftbattle i helgen : Mer kommer senere ! ;) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Joastarlet: Jeg har et bilde til av den bilen. Syns fargen på den har blitt sykt bra. Var den blass rød før og motor som ikke hørtes bra ut? Er det din bil by the way? Nikko=) Tja, det er samme motoren(eller bare blokka) som den blasse røde. Dette er en bil som jeg begynte og bygge i fjor. Den fikk mye bedre lyd med katalysator og turboer syntes nå jeg:) Ja, det er min bil. Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Tja, det er samme motoren(eller bare blokka) som den blasse røde. Dette er en bil som jeg begynte og bygge i fjor. Den fikk mye bedre lyd med katalysator og turboer syntes nå jeg:)Ja, det er min bil. Joachim Pen tralle ihvertfall, fargen er innmari pen. FIne tøfler på bilen også:) Blir vel å se deg på banen flere ganger. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirellFoto Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Gøy å se så mange bra bilder!! Da var bildene ute på Drift Battle også, for dere som ikke har tatt en titt enda: http://drift-battle.no/bilder.php?mghash=5e9a8661ec152c280ae28f2ba2b22267&mggal=13 Aleks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg