MGR Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 kenneth moen kjøpt s15 at?:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 kenneth moen kjøpt s15 at?:S det er den som var med på license day som da var rød.. han har mange biler den gutten.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Noen bilder fra min side : MER ligger på http://www.driftbattle.no Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Kan jeg bruke et av bildene til en av dere på forsida på hjemmesida mi? :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hvilket bilde da isåfall? Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Dette for eksempel? Bare å legge på et godt synlig vannmerke.. Jeg legger ved takk til også navn og en nettadresse og om jeg får med det :) *spørre pent* :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Det skal vel alltids la seg ordne :) Aner ikke hvordan man får til vannmerke jeg:S Hvordan gjør jeg det? Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Aner ikke hvordan man får til vannmerke jeg:S vannmerke er signatur/logo;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 vannmerke er signatur/logo;) jeg skjønte såpass da MR :P Meeeen, det er mange som har sånn "vannmerke" som ser ut som "vann" som er merket på bildene, bare at det ikke er til sjenanse for bildet lissom.. noen som skjønte det?:biker Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 jeg skjønte såpass da MR :P Meeeen, det er mange som har sånn "vannmerke" som ser ut som "vann" som er merket på bildene, bare at det ikke er til sjenanse for bildet lissom.. noen som skjønte det?:biker Jepp :) Gjerne slik at folk ikke skal kopiere å lime inn andre steder :D Men det er jo bare kjipt.. Diskrét liten logo i hjørnet er tingen :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Jepp :)Gjerne slik at folk ikke skal kopiere å lime inn andre steder :D Men det er jo bare kjipt.. Diskrét liten logo i hjørnet er tingen :) Nja, det er ikke alltid like kjekt at folk "stjeler" bilder og bruker det overalt heller... men jeg har aldri likt svæære logoer som ødelegger bilder egentlig.. Utenom hvis det er til spesielle sider el.l. Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Litt senere enn jeg lovet men :) Lagt ut utvalgte bilder fra Drift battle lørdag og søndag. Pluss roadracing og bilracing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Jepp :)Gjerne slik at folk ikke skal kopiere å lime inn andre steder :D Men det er jo bare kjipt.. Diskrét liten logo i hjørnet er tingen :) Hva er adressa til nettsia di da? Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Mange flotte bilder her! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg