Azzido Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg lurer rett og slett på om det er noen mulighet for å koble til Ipod til audi sitt concert anlegg... noen som har noen erfaringer med dette? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 uten å si det helt sikkert så tror jeg du får ipod adapter til denne,koster sikker i 1000-1500kr Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 oki, noen plass du veit om jeg kan sjekke opp dette? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 mulig å få dette som original del vil jeg tippe hos nærmeste audi forhandler,ellers har du jo alltid ebay eBay: iPod aux adapter für Audi Concert / Chorus / Symphony (Artikel 320119457567 endet 05.06.07 22:21:28 MESZ) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 se der ja... men får høre med lokale audi forhandleren... ellers går jeg om ebay tror jeg... ikke helt på spor med ebay enda ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hehe,har montert på ett skodaer og er ikke overaska hvis det er samma ulla som til din,så veldig likt ut,så bare å si ifra hvis du trenger monteringshjelp,hehe. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hehe,har montert på ett skodaer og er ikke overaska hvis det er samma ulla som til din,så veldig likt ut,så bare å si ifra hvis du trenger monteringshjelp,hehe. hehe, den er god.. ikke sein om å ta en kr.sands tur jeg ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg spør litt dumt her, men jeg er ikke helt inne på denne typen tilkobling. Vil du kunne styre iPOD'n med stereoen? Glenn Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Jeg spør litt dumt her, men jeg er ikke helt inne på denne typen tilkobling. Vil du kunne styre iPOD'n med stereoen? Glenn Blir til at du kobler til en ekstern enhet bare... velger musikk med ipoden og styrer volum på concert anlegget... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 nei vis du kjøper orginal kabel så kan du styre sangene på sterion... Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cy3erthug Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 du kobler bare til adapter til Radioen i bilen. anbefaler at du legger ledninger fra Radioen og inn i hanskerommet. der monterer du adapteret og legger ipoden din. Da blir alt skjult og du styrer sangene via orginalradio. et ipod-adapter koster: 1169,- inkl mva hos Møller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blavod Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Lar dette seg koble til når man monterer org navigasjon også ? Siter Regler for BF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cy3erthug Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 da ligger adapteret foran meg her på pulten ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 er jo ikke der det skal ligge da:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg