Magnalf Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jepp 798,- hos http://www.realcar.no Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 takker så mye:) Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 er det noen som veit åssen det er å sette på plast lista på fremfangeren, måtte nesten være voldlig for å få den av, så er litt nevøs for å sette det sammen igjenn når det er nylakert... Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 var på volvo her om dagen og hentet litt småsnacks... så lat som jeg er, så fant jeg ut at man for kjøpt ettermonterings kitt, til fjærnstyrt sentrallås. så det måtte jeg bare ha. hehe fikk meg også et par nye skiltplater, siden jeg skal ha nye skilter. pluss en del klips og poppnagler så jeg for sammen bilen igjenn. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 bilen står fortsatt til lakerin hos søtabror, men håper at den er klar mot neste helg. er sykt spent på hvordan det blir. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 var på biltilsynet å besto teoriprøven i dag, så da måtte jeg feire med en liten tur in til Realcar hvor jeg kjøpte nye sideblinkers til skjermene. så også på us blinkers. syns de er jekla fine. men er det noen som veit hvordan jeg skal koble de opp riktig, siden de skal lyse hele tiden, å begynne å blinke når jeg setter på blinklyset. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 så også på us blinkers. syns de er jekla fine. men er det noen som veit hvordan jeg skal koble de opp riktig, siden de skal lyse hele tiden, å begynne å blinke når jeg setter på blinklyset. Det løser seg vel hvis du benytter det tilhørende bakstykket også. Eller er det ikke originaldel du har sett på? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 mener du å sette i det baksstykket som sitter på de orginale lampene? har sett på dem hos realcar, og han bak kassa, sa det bare var inngang til ei pære. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 mener du å sette i det baksstykket som sitter på de orginale lampene?har sett på dem hos realcar, og han bak kassa, sa det bare var inngang til ei pære. Jepp, jeg kjøpte originale slike på VROM i sommer og der fulgte bakstykkene med. Med holder for ei dobbelttrådet pære. Passer på ledningsnettet og lyser som tiltenkt. 100% bolt on! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 takker og bukker.. bare å handle da Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 flere en meg som har problem med å registrere seg på realcar.no? Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Registrerte meg nå jeg og det gikk helt fint Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 jaja, funker ikke for meg. hehe Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 da har jeg bestilt us blinkers + xc-grill har idag også hentet bilen pluss alle delene i svergie....:) bilder kommer imorgen etter litt pusing og montering. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ooo skynt deg med bildene da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg