primal Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 noen som er int. i og bytte front?;D Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Om du ikke finner noen som vil bytte, så har jeg vento panser du kan få kjøpt. Har akkurat bytta til golffront. Har også originale ventolykter og panserforlenger om det er intressant!? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 hvordan farge er golfen din? Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Om du ikke finner noen som vil bytte, så har jeg vento panser du kan få kjøpt. Har akkurat bytta til golffront. Har også originale ventolykter og panserforlenger om det er intressant!? er mest int i hele fronten se;) men gi meg ett par uker på og prøve og fixe hele fronten så gir jg deg svar om du ikke har kvittet deg med det innen da. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hvordan farge er golfen din? blå lilla.. c5l om jg ikke husker helt feil lenge siden jg har sett koden se:P Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 okei.. synd, den skulle ha vært begunder rød :) men skal si i fra om jeg er inntressert :) Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Jeg har skjermer og fronplate med radiator også. fargen på panser en ln5y windsorblå, skjermene er en blåfarge de også, nesten samme, men en tanke lysere, mulig den du har der.Har grill også, men den har festene ryki på da. Pleide å stripse den fast bare.. Den er gratis:-) Fanger har jeg dessverre ikke. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 trenger vel bare å bytte panser , grill og lykter for å bygge om fra golf til ventofront og motsatt.. sånn til info hvis man ikke viste det Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ja stemmer det.. Forsto det sånn at han skulle fikse fronten aka rette opp heller noe.. men ser jo at han ville bytte, å han bytter vel ikke bort en krølla front :P Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 er dette en golf front som vil byttes i vento front? isåfall er jeg int.men er det angelseyes lykter duh har da? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 for min del spiller ikke farge noen rolle jobber til dagelig som lakkerer så er ikke noe stress om fargen er feil:P Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg