Terje23 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Sitter en forgasser på min Golf-89, som jeg ikke finner igjen i Haynes-boka. Problemet med den er at den durer noe jævlig når jeg setter på tenninga. På venstre side er det 2 kontakter. (sett forfra) Midt ved topplokket er den diger kontakt. Når j napper ut den øverste kontakten på høyre side stopper den å "summe".??? (driver å skal legge til bilder, men får beskjed om å skrive url-adr???) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Du laster opp bilde her: http://www.bilforumet.no/galleriet Og linker det inn her :) Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Må du gjere. Alltid bra med golf tråder. Skulle fyrt opp ein om min og, men er ikkje noke spes. å skrive, hehe. Ny motor om ei vekes tid no - den gamle gikk dunders desverre Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hehe... er litt sånn her også. Kjøpte en 89-mod for 2500,- ingen rust i gulv eller kanaler, byttet bakluke, panser, skal kjøpe nye skjermer. skal egentlig bare bli en arbeidsbil et år, vet ikke om j skal få den skikkelig strøken eller selge den etterhvert. Skal prøve å få lagt ut en del bilder etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 får ikke lastet opp bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Får berre dumpe linken så lenge då :) Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg