Gå til innhold

strøken 240

Ranger emnet

Revolvo

Anbefalte innlegg

dn var definitivt strøken. må nesten være samler om man skal kjøpe den:) jeg ville heller brukt pengene på en nyere volvo:)

edit; er vel bare 5 år til veteran da? 2007-1982=25. meg som så feil eller?

sorry jeg som tenkte feil der;)

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO!?

Det er en original og strøken 240 Turbo!! Synes ikke prisen er på trynet. Altså, hvor mange slike finnes det igjen!? Ikke så veldig mange.... De fleste 240 turbo er jo enten ihjælkjørt, ombygd, rustet bort, bygd om og "dilla" med.

Lite unikum det der!

Helt enig. Er jo tross alt en strøken og original 240 turbo, noe som er et skjeldent funn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som vil ha en billig 240, har nok å velge i som det er. Jeg kan i prinsippet slutte meg til hva en del andre har skrevet her: En original "Turbo" er sjelden nå, og den har vel strengt tatt aldri vært videre vanlig heller. 740Turbo var og er mye vanligere.

70.000 er dyrt, men ikke nødvendigvis noen upris for en svært bra 240Turbo. Men den bør vel være mest interessant for folk som vet å verdsette gode originaleksemplarer, og da reagerer jeg faktisk på at det er noe galt med blinklysene (og i og for seg Volvo-emblemene) foran framdørene...

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en vanlig mann i gata så er 70000 for en 240 ren svindel, men for en hardbarka entusiast så er det en klenodium som glatt er verd 70000. Tenk hva den er verd om 20år ?? størkne amazoner som er ca 40år gamle går glatt for ca 100.000 kroner, så prisen er egentilg ikke så ille, men selgeren skal nok slite litt for å finne en kjøper. Noen må jo ta vare på bilene over den siste kneika til de fyller 30år og dermed blir veteran og er billige å eie. Bare se på 242`ene, disse begynner å bli skjeldne nå og prisene går rett i været nå som de fleste runder 30år.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider