Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Utrulig feit sportsbil! Det hadde vert noe å plukket litt på ja:) hehe Bare tatt bort den stygge skjermen over takluka og de vind avviserene på rutene og satt på hvite blinkers så hadde den blitt bra. Tatt bort skvettlappene bak og da selfølgelig. 3" eksos...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 dn var definitivt strøken. må nesten være samler om man skal kjøpe den:) jeg ville heller brukt pengene på en nyere volvo:) edit; er vel bare 5 år til veteran da? 2007-1982=25. meg som så feil eller? sorry jeg som tenkte feil der;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 HALLO!? Det er en original og strøken 240 Turbo!! Synes ikke prisen er på trynet. Altså, hvor mange slike finnes det igjen!? Ikke så veldig mange.... De fleste 240 turbo er jo enten ihjælkjørt, ombygd, rustet bort, bygd om og "dilla" med. Lite unikum det der! Helt enig. Er jo tross alt en strøken og original 240 turbo, noe som er et skjeldent funn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 jeg så på den tidligere i dag jeg og. som sagt tidligere er det svært få orginale turbobiler igjen. vis den er rustfri og i svært god stand så er ikke prisen helt gal synes jeg. vurderer nesten og kjøpe den selv Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Den som vil ha en billig 240, har nok å velge i som det er. Jeg kan i prinsippet slutte meg til hva en del andre har skrevet her: En original "Turbo" er sjelden nå, og den har vel strengt tatt aldri vært videre vanlig heller. 740Turbo var og er mye vanligere. 70.000 er dyrt, men ikke nødvendigvis noen upris for en svært bra 240Turbo. Men den bør vel være mest interessant for folk som vet å verdsette gode originaleksemplarer, og da reagerer jeg faktisk på at det er noe galt med blinklysene (og i og for seg Volvo-emblemene) foran framdørene... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Må slutt å suttre om stiv pris, hva faan får man for 70000kr i dag? 95mod vag med 75hk? Hvis bilen er som den ser ut til,er det billig. Får da ikke bedre bil enn en Strøken 240 med Turbo! Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 for en vanlig mann i gata så er 70000 for en 240 ren svindel, men for en hardbarka entusiast så er det en klenodium som glatt er verd 70000. Tenk hva den er verd om 20år ?? størkne amazoner som er ca 40år gamle går glatt for ca 100.000 kroner, så prisen er egentilg ikke så ille, men selgeren skal nok slite litt for å finne en kjøper. Noen må jo ta vare på bilene over den siste kneika til de fyller 30år og dermed blir veteran og er billige å eie. Bare se på 242`ene, disse begynner å bli skjeldne nå og prisene går rett i været nå som de fleste runder 30år. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 jeg er helt enig i at dette er mye penger, men hadde jeg hatt 70,000 til ovr hadde jeg handla om den er i den stand som bildene tilsier. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg