Gå til innhold

Er dette en parkeringsbot?

Ranger emnet


Renati

Anbefalte innlegg

Hei! Mitt første innlegg dette.

 

Jeg fikk en park.bot på 500kr, men er denne gyldig? Jeg er rett og slett usikker. Eller er jeg kanskje helt ute å kjøre? :)

 

biltx3.th.jpg

 

Takker for all hjelp.

 

Velkommen :)

 

Ikke godt å si..

Det eneste som synes er handicapskiltet :)

I såfall, er den vel gyldig...

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo stå på boten hvorfor du har fått bot. Ser ut til at det er et kryss i bakkant av bilen din. Hvordan er reglene på dette feltet f.eks?

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :)

 

Ikke godt å si..

Det eneste som synes er handicapskiltet :)

I såfall, er den vel gyldig...

 

Et skilt gjelder fra skiltet til neste kryss, i kjøreretningen...

såvidt jeg kan se gjeldet vel det skiltet der fra hushjørnet og "innover i bilde", til det krysset som man ikke ser!?

 

Skal stå grunn på parkeringsboten din... 5-meter'n er ganske aktuel, men ikke godt å si ut ifra bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du har uten tvil parkert ulovlig, enten sperrer du innkjøringen til Tromsø Bruktbokhandel eller så er du for nært fortauet. Er dog mange som pleier stå der uten at det gjør det noe mer lovlig. Det koster ikke noe å klage på bøter til Tromsø Parkering, og om du tror dem er ille har du ikke hatt noe å gjøre med Europark enda...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår