Espen^^ Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 eg har ein 89 mod audi 80 1.8s med jetronic eller ka da heiter. kjenner ein med samme bil bare med forgassar, men han har servo. Ka trenge eg for og setta servo på ? bolt on? Siter Audi 80 "x"Bmw 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Som jeg vet, så må du ha servopumpe, sette på et ekstra hjul på "veiva", og må nok bytte en del i forstilling, kan sikkert få tak i noe sånt på huggeren ellernoe.. Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 skal du ha servopumpe, så selger jeg en billig til deg. 500kr Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg