Gå til innhold

Ny sivilbil i Troms

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Fikk høre av en kompis at Tromsø politikammer har nå kjøpt en ny sivilbil,en helt ny Audi,enten ekte S eller s-tuna og styla.

Husker ikke farge,mener det var enten sølvgrå eller svart,og den hadde 4 blå led-lys i grillen.

 

Fikk også høre at denne bilen ligger tett bak ungdomsbiler for å tirre opp til råkjøring,for så å ta de som er fartssyndere.

 

Har Tromsø fått ny sivilbil?Og i såfall,driver politiet med noe så ulovlig som opptirring til råkjøring?Neppe...

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han tok lappen til en kompis i går, kjenner igjen det du sa om hvordan han oppførte seg.

 

Det er en svart S-line A6 og regnr er: ZH 20445

 

ikke noe S-tuning eller hva faen du prater om, hold deg til spagettibilene dine du Hans :P

 

Jada,jada,Truls.Men tenkte på s-tuning,altså diverse S-motordeler,eller trimming.

Hvilken motor er det i denne,og er oppførselen de driver med lovlig?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den etter hvert så kjente S60n som går i Lillestrøm bydde opp til råkjøring i Rælingstunnelen her om dagen, og tok en S6 i høy fart. Politibilen kjørte først forbi oss i god fart, deretter kom S6'n som neppe visste at det var sivil.. Sivilbilen legger seg inn, S6'n "flyr" forbi og da var det gjort.. Blålysa kom fort på da gitt.. Latterlig oppførsel, og NEPPE lovlig.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en svart Audi A6 S-line i dag i vaskehallen på Esso i Tromsdalen,helt ren bil hadde han faktisk også :P

I følge en kompis av meg,så var sjåføren politi,eller jobbet i politiet.Noe annet som slo meg var faktisk at reg.nr var ZH21446,altså 1001 nummer over sivilaudien som tidligere er nevnt.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den etter hvert så kjente S60n som går i Lillestrøm bydde opp til råkjøring i Rælingstunnelen her om dagen, og tok en S6 i høy fart. Politibilen kjørte først forbi oss i god fart, deretter kom S6'n som neppe visste at det var sivil.. Sivilbilen legger seg inn, S6'n "flyr" forbi og da var det gjort.. Blålysa kom fort på da gitt.. Latterlig oppførsel, og NEPPE lovlig.

 

bar husk på at de står på påkjøringen etter rælingstunnelen mot oslo og påkjøringen før rælingstunnelen mot lillestrøm og ved påkjøringen ved elkjøp mot lillestrøm.. ser de ofte der om kvelden i helgene.

 

bare et tips

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

purkjævlan har prøvd å be mæ opp til dans et par ganger og. bit aldri på sånt men det irritere mæ no grenseløst.

 

Nå synes jeg du synker til et nivå språklig vi her på bilforumet tar stor avstand fra. Er det virkelig hensikt i å fremme djevelen i andre menneskers skikkelse pga egen aggressivitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du synker til et nivå språklig vi her på bilforumet tar stor avstand fra. Er det virkelig hensikt i å fremme djevelen i andre menneskers skikkelse pga egen aggressivitet?

 

hehe.. det var faktisk skrevet på en meget PEN måte når man tar i betraktning hva jeg egentlig hadde lyst til å skrive. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en svart Audi A6 S-line i dag i vaskehallen på Esso i Tromsdalen,helt ren bil hadde han faktisk også :P

I følge en kompis av meg,så var sjåføren politi,eller jobbet i politiet.Noe annet som slo meg var faktisk at reg.nr var ZH21446,altså 1001 nummer over sivilaudien som tidligere er nevnt.

 

Tror ikke politiet har så lite å gjøre at de drar i selv vaskehallen med nesten ren bil. Så denne vil jeg tro er hans egen bil. Har nemlig sett hvor inngrodd felga på imprezaen er, derfor tviler jeg på at dette var en sivil politibil.

 

Hvilke skiltnummer politiet får på bilene sine er vell ikke nøye for dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen var ikke en A6, men en Sort A4 S-line å det andre reg nummret Hansy nevner tilhører en Range Rover. At en politimann kjøper seg en ny sort A4 i samme tidsrom som jobbens hans skaffer seg en A6 må jo være lov :D

 

Hvorfor jeg vet at bilen var en A4 var fordi han vasket bilen etter meg å en liten sjekk opp mot vegvesenets EU kontroll database ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok lappen til en kompis i går, kjenner igjen det du sa om hvordan han oppførte seg.

 

Det er en svart S-line A6 og regnr er: ZH 20445

 

ikke noe S-tuning eller hva faen du prater om, hold deg til spagettibilene dine du Hans :P

 

ZH 20445 er i følge en sms til 2282 en Ford som er eid av Bil i Nord AS, Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår