Gå til innhold

Min Skoda Octavia 1.9TDI

Ranger emnet


242TDI

Anbefalte innlegg

17mai2007073.jpg

 

Ingen perle, men en utrolig god bruksbil

 

17mai2007070.jpg

 

Skal få på alu snart.

 

Har hatt den i fire år.

Er storfornøyd!

 

Har satt på powerboks.

Utrolig bra resultat. Økte fra 90hk til ca 125hk.

 

 

Stereo:

Pioneer CD/MP3 spiller

Focal 6,5" frontsett (Passer omtrent rett inn i de originale hullene

JBL 6x9 i spesialbygget kasse inntil bakseteryggen.

Skal montere forsterker.

 

Ønsker du billige deler til din Octavia?

Sjekk denne: http://www.ulv.no

 

Ønsker meg et litt finere interiør i bilen. Skal prøve med sportsinteriør fra Audi A3.

 

Noen som vet om for- og baksetene passer i Octavia?

1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN)

1973 VOLVO 142 PROSJEKT

1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Gleder meg også til vinteren!

 

Skal bli konge å prøve 4x4 systemet. Har kjørt far min sin Rav4, men det er jo Toyota. Det er sterkt oppskrytt.

 

Ellers blir det jo konge med en telemarksving og kakao på thermosen.

 

Jeg synes den mosegrønne din er en nydelig farge. Holdt på å kjøpe en sånn av en pensjonist med hytte i Hallingdal.Bilen hadde sort skinn og slik farge. Men han skulle ha nesten 200000 for den. Det er ikke den du har kjøpt da?

1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN)

1973 VOLVO 142 PROSJEKT

1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er nok ikke den... Jeg kjøpte min på Prøven Bil i Trondheim.

 

Liker fargen godt, jeg og.. er jo litt spesiell samtidig som den ikke skiller seg altfor mye ut:) Men den er ikke 100% strøken i lakken. Skal få opplakkert panseret (der er det et par stygge riper), men det fikk jeg inkludert i prisen da jeg kjøpte bilen. Venter bare på at øyelokkene skal komme. Tenkte jeg skulle prøve meg på å få de til å lakke de i samme farta;) Hehe!

 

Ikke har jeg skinnseter heller... Men forhåpentligvis får jeg råd til å kjøpe det en gang...;) Hører nemlig rykter om at de delskinnsetene som står i bl.a Passaten skal være knallgode...!

 

Telemark ja... det skal bli godt når kong vinter setter inn for alvor :D Kjøpte meg nye ski sist jeg var hjemme på fri, så jeg gleder meg sykt til å teste de!!! :)

-Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du flere grunner til å ønske kong vinter velkommen.

 

Det blir nok helt sikkert litt snø i Trøndelag snart. Her nær Bergen blir det vel som vanlig mest is og slaps om hverandre.

 

Er det de alcantra/mocca skinnsetene du tenker på? forsetene passer helt sikkert rett inn i Octaviaen. Audi a3 stoler passer både foran og bak. Mye tøft der og. Norsk bildelesenter på liertoppen har mange komplette interiør.

 

Jeg har bulker i 3 av dørene mine. Fikk tak i alle 4 dørene brukte på Østlandet, samme farge 500kr pr stk. Det er grisebillig. Bare å smokke rett på.

1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN)

1973 VOLVO 142 PROSJEKT

1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår