turbo242 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 B21ET motorene funker fint som fy de.. bruker endel bensin og slikt men, det har gammle volvor lov til å gjøre. overhalt orginal innmat i disse tåler glatt 300+ hk sprutet stopper ved ca 200hk Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 klassiker det der! kjøp den ,å ta godt vare på den. Er ikke mange 264'er å se lenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Riktig nok holder sprutet til ca. 200.. men da går praktisk talt ikke motoren, lettere sagt den skyter hoster og harkler på tomgang, liker best å være i fred k-jet'n.. er den org funker det kjempe ;) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Tull, gnistet mengdefordeler holder til 220 hk og den går fortsatt like fint på tomgang hvis alt utføres rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Tull, gnistet mengdefordeler holder til 220 hk og den går fortsatt like fint på tomgang hvis alt utføres rett. heahe :P gammal morknet k-jet som ofte ikke går rent orginalt?! hvis det er noe større mannsjit enn k-jet så ring opplysninga asså... ja vet at man kan få opptil 240 hk ved f.eks å ha tilleggs sprut osv.. men men.. greit nok at alt utføres riktig, men å få noe gammelt til å gå som om det var mer enn nytt er mindre trolig ja.. hadde denne sjiten og skal aldrig ha det igjen.. Går som oftest fint, men når du begynner å bli klåfingret å mikse og trikse blir det oftest tullball :P så hvis den skal forbli org, ok hvis du er ute etter trimmings objekt, let etter noe annet! btw: når har noe som tynes langt ut i granskauen gått like fint som nytt/normalt!? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 b21et funket sikkert fint i 1982,men nå er vi i 2007. Tenker da hovedsaklig på k-jetn. Hadde ikke villet ha en slik motor jeg nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 heahe :Pgammal morknet k-jet som ofte ikke går rent orginalt?! hvis det er noe større mannsjit enn k-jet så ring opplysninga asså... ja vet at man kan få opptil 240 hk ved f.eks å ha tilleggs sprut osv.. men men.. greit nok at alt utføres riktig, men å få noe gammelt til å gå som om det var mer enn nytt er mindre trolig ja.. hadde denne sjiten og skal aldrig ha det igjen.. Går som oftest fint, men når du begynner å bli klåfingret å mikse og trikse blir det oftest tullball :P så hvis den skal forbli org, ok hvis du er ute etter trimmings objekt, let etter noe annet! btw: når har noe som tynes langt ut i granskauen gått like fint som nytt/normalt!? Er ikk enoe ille trimmeobjekt motoren da, om den er i fin stand.. MS eller VEMS på b21et, så er den jo god for mye morro.. Men vil jo kreve: dyser, givere, svinghjul gjerne, lmm, ny turbo, nytt turbomanifoil++++ så det koste rjo seff penger, som all annen trim! Men om man uansett skal ha datasprut, så er vel dette objektet kanskje like greit so b230ft. Ps. forskjellen på "garasjemekkere" og de som har peil, er at de som har peil ofte får ting til å virke bedre enn garasjemekkerene, nettop pga. de vet hva de gjør på, de vet hvordan og hvorfor ting virker eller ikke virker. Alle kan skru en skrue til høyre Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Er ikk enoe ille trimmeobjekt motoren da, om den er i fin stand..MS eller VEMS på b21et, så er den jo god for mye morro.. Men vil jo kreve: dyser, givere, svinghjul gjerne, lmm, ny turbo, nytt turbomanifoil++++ så det koste rjo seff penger, som all annen trim! Men om man uansett skal ha datasprut, så er vel dette objektet kanskje like greit so b230ft. Ps. forskjellen på "garasjemekkere" og de som har peil, er at de som har peil ofte får ting til å virke bedre enn garasjemekkerene, nettop pga. de vet hva de gjør på, de vet hvordan og hvorfor ting virker eller ikke virker. Alle kan skru en skrue til høyre Ja akkurat, det er mye av dette jeg mener.. Bra utgangspunkt hvis man er på jakt etter blokk og har tenkt å investere i alt dette.. men hvis ikke blir det bare dyrt og kanskje tullball og mikse med k-jetn.. jeg kan godt virke som en garasjemekker.. har ikke så god peiling på alt her om kring, men k-jet kan jeg.. har plagdes med den dritten i 2 år og skal aldri ha det igjen.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.