Gå til innhold

min 740turbo

Ranger emnet


Waalseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
oki..får prøve med ventil :)

 

har merka no i de siste at bilen har beynt å tikke en go del..

tikkinga beynde på rondt 1500 rpm,å forsvinn når en slepp gassen..å kjem ijenn når en jir på..

dysetikking? dysene skal vel ikkje lage so høg tikkelyd?:confused:

 

tok å kobla ut ei å ei dyse..å lyden forsvann når eg kobla ut eine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine dyser bråker no sinsykt også fikk vite av folk her at det var normalt siden det er mekaniske dyser. magneter som lager de lydene

 

skal ikkje tikke så mykje...å er kun 1 so jær de...tok ut railen å dysen no ista..

korleis er de mulig å finne ut om dysa er gåen? å ka so jær at den tikka so sjukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå den volvo'n din:)

Jeg lurte på hvor du kan kjøpe de felgene du har, og hva de heter?

Har nemlig tenkt å ha de slike som dine til vinterfelger, synes de var utrolig fine på 740:)

 

Du kan sende inn dysene dine til testing.. hør med KM technincs.. kanskje de kan teste dem for deg?

Volvo, BMW & MB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå den volvo'n din:)

Jeg lurte på hvor du kan kjøpe de felgene du har, og hva de heter?

Har nemlig tenkt å ha de slike som dine til vinterfelger, synes de var utrolig fine på 740:)

 

Du kan sende inn dysene dine til testing.. hør med KM technincs.. kanskje de kan teste dem for deg?

 

phoenix ja :)

hadde tenkt å sende inn dysene..men får rail,btr å alle dysene kjøpt me en kar no idag..dysene har vært trykk testa å rensa..så får håpe de blir bedre då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

phoenix ja :)

hadde tenkt å sende inn dysene..men får rail,btr å alle dysene kjøpt me en kar no idag..dysene har vært trykk testa å rensa..så får håpe de blir bedre då :)

 

satt på annen rail,btr å dyser..men tikka frå samme plass likavel:confused:

 

kan de vær at dysa ikkje får nåkk straum? eller at de er en ventil som driver å tikker så sjukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår