Gå til innhold

Skyline smell i kr.sand!!

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

kommer litt ann på åssen grunnlag prøveskiltene er for.

du har prøving

du har testing

du har flytting

mener det er noen flere punkter også

 

Testing = test kjøring med mekaniker eller en med faglig kunnskap

Prøving, eventuell en du vil prøve bilen med under f.eks et kjøp

flytting også kun en person gjerne mekaniker/hjelp

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du f,eks skal selge bilen,er det jo så som så med passasjerer, men dette vet vel folk ganske sikkert ikke gikk under det ;)

 

men men.. hadde sef brukt rød skilt så ofte som mulig selv, selv om jeg ikke liker å ha på folk..

 

Håper det går bra med alle! tar meg en tur bort og ser hvordan det ser ut..

 

Prøveskilt = Kun ansvarsforsikring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fvn.no skriver også at tilstandene er alvorlige, men stabile og at det ikke skal være fare for liv :)

 

olemann77:

kan godt hende poloen hadde bra fart og? fart er nok som du sier årsaken, men å sette all skyld på skyline-føreren uten å vite noe mer enn det du refererer til synes jeg er litt drøyt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare håpe den ansvarlige sjåføren, enten det er fører av Skylinen eller Poloen (um..), får en lærepenge.

 

Hvis etterforskningen (helt hypotetisk sett..) konkluderer med at Skyline-sjåføren har kjørt uansvarlig, så viser jo bare dette hvor galt det kan gå. I det ene øyeblikket ligger man midt i veien og cruiser i 160 km/t med baksetet fullt av fjortiser. I det neste er du på vei inn i en bedriten, gammel Polo med mor og far og 3 barn.

 

Det er ulempen med å ha masse hestekrefter. Du kan kun bruke dem noen få ganger i året på bane. Men så er det jo noen som ikke klarer å dy seg.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fvn.no skriver også at tilstandene er alvorlige, men stabile og at det ikke skal være fare for liv :)

 

olemann77:

kan godt hende poloen hadde bra fart og? fart er nok som du sier årsaken, men å sette all skyld på skyline-føreren uten å vite noe mer enn det du refererer til synes jeg er litt drøyt :)

 

Sannsynligeheten for at poloen med 3 barn er den som grisekjørte og hadde "veldig god fart", samt observert burning circles på plassen ikke langt unna er vel ikke så veldig stor. Men dette min tolkning av situasjonen og hva jeg tror er sannsynlig. Jeg ville ikke burna rundt med 3 barn og en polo :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går bra med de som var innblandet da.

 

Å si at det er "garantert" skylinen (mht vitner stemmer kansje det) MEN at det ALTID er den "gromeste" bilen som har skyld er jo tullball. Bare å titte inn på "takk for følget" her på forumet det, nok av IDIOTER der i ordinære biler som er tikkende bomber. Bare ikke treff bilen med min kone og mine barn i.

 

Denne posten skulle vært inne "takk for følget", som advarsel for hvordan det KAN gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går bra med de som var innblandet da.

 

Å si at det er "garantert" skylinen (mht vitner stemmer kansje det) MEN at det ALTID er den "gromeste" bilen som har skyld er jo tullball. Bare å titte inn på "takk for følget" her på forumet det, nok av IDIOTER der i ordinære biler som er tikkende bomber. Bare ikke treff bilen med min kone og mine barn i.

 

Denne posten skulle vært inne "takk for følget", som advarsel for hvordan det KAN gå.

 

Det er vel få garantier, men sannynligheter det er snakk om her. Jeg er redd dette er et klassisk tilfelle.... noe som er synd :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligeheten for at poloen med 3 barn er den som grisekjørte og hadde "veldig god fart", samt observert burning circles på plassen ikke langt unna er vel ikke så veldig stor. Men dette min tolkning av situasjonen og hva jeg tror er sannsynlig. Jeg ville ikke burna rundt med 3 barn og en polo :=)

 

neinei, sånn sett er jeg da enig med deg :P

det jeg mente var at det ikke er sikkert at poloen holdt 60-sona den heller.. den kan like godt ha hatt 87,3 km/t liksom.. det bedrer jo ikke akkurat saken noe særlig..

virka bare som du mente at det var kun skylinens feil, noe som jeg mener ikke er sikkert.. poloen kan ha vært i feil kjørefelt og? hva vet jeg.. :)

 

..om du skjønte poenget mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei, sånn sett er jeg da enig med deg :P

det jeg mente var at det ikke er sikkert at poloen holdt 60-sona den heller.. den kan like godt ha hatt 87,3 km/t liksom.. det bedrer jo ikke akkurat saken noe særlig..

virka bare som du mente at det var kun skylinens feil, noe som jeg mener ikke er sikkert.. poloen kan ha vært i feil kjørefelt og? hva vet jeg.. :)

 

..om du skjønte poenget mitt :)

 

Jepp, helt enig.. det er et kjennt fenomen at folk med vanlige biler tar store ting i munnen når de møter superbiler og dermed skaper en uønsket situasjon. Men siden vi har noen vitneforklaringer i dette tilfellet, og den andre bilen ikke duger til noe særlig av det vitnene snakket om, samt at det er en familie på tur, så vipper min sannsynlighetsberegning til at den som kjørte galmann noen minutter tidligere fremdeles peisa på. Jeg kjenner også området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår