Gå til innhold

Skyline smell i kr.sand!!

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hvis det er tilfelle (at den har fått skrens) hadde den vel vært skadet på andre siden bak?

Litt dumt å spekulere i hva som har skjedd, men for å bli skadet på den siden må jo bilen ha snurret eller noe før den kolliderte med poloen.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig har jeg hørt det ikke er lov med passasjerer med rød-skilter på!?

 

Er vel kun om du er nødt til det. som f.eks ved å undersøke bilen (ha med mekaniker f.eks.)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla trist! Leste det akkurat på VG, så la jeg merke til at bilen hadde bodykit osv. å da var det rett inn her å kikke om det hadde kommet tråd om det. Og det hadde det vist. Håper det går bra med de involverte og jævla kjedelig å vrake en skyline itillegg :( Men så lenge det går bra med de involverte er jo de matrielle skadene overkomlige.

 

Volvotrond, håper du kræsjer enda hardere i den svette traktorn din. Hvordan i hælvette kan du vite om fyren i skylinen grisekjørte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du f,eks skal selge bilen,er det jo så som så med passasjerer, men dette vet vel folk ganske sikkert ikke gikk under det ;)

 

men men.. hadde sef brukt rød skilt så ofte som mulig selv, selv om jeg ikke liker å ha på folk..

 

Håper det går bra med alle! tar meg en tur bort og ser hvordan det ser ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen tvil om årsaken til ulykken..

 

"Så bilen kjøre i en voldsom fart

- Den kjørte helt vanvittig. Den spant rundt i en vanvittig fart på parkeringsplassen til Dvergsnes skole, sier et av vitnene til fvn.no.

Skolen ligger bare minutters kjøring unna Aker Kværner på Dvergsnesveien hvor ulykken inntraff.

- Det var galmannskjøring, sier vitnene."

ref : Fvn.no: Ni personer til sykehus etter ulykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår