ronnyaa Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei. Har en kompis som har en 520i med ett stort problem, han får ikke låst opp bilen. Politiet har vært å forsøkt å "dirke" den opp, men de fikk det ikke til, så det vi trenger er noen tips til hva vi skal gjøre for å ødelegge minst mulig (vil helst ikke ødelegge noe da bilen hans er relativt strøken) Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Har dere prøvd å holde dørhåndtaket oppe nå dere vrir om nøkkelen? er ihvertall det man skal gjøre hvis bilen er tom for strøm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 aha, ble tom får strøm en gang med dørene låst, å fikk det faen ikke opp igjen, hadde heldigvis ikke lukt igjen bakluka så fikk lille broren min til å krype inn gjennom skiposen åpne panstret så jeg fikk på laderen :D hehe. men da veit jeg jo hva jeg skal gjøre om jeg blir fri får strøm en gang til ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg