Gå til innhold

1996 Corolla Stasjonsvogn 1,3L XLi

Ranger emnet

Pode88

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg arva netopp en 1996 Corolla Stasjonsvogn 1,3L XLi og lurte på hvilke muligheter jeg har med den... er allerede igang med bilstereo, men lurer på om det er mulig å få mer futt ut av 1,3 litern eller om jeg bare burde bytte motor.. er jo litt kin på Turbo også da =D men det tåler vel ikke en 16V 1,3Liter 4E-FE ?

mvh. Pode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stqarlet har turbo på denne motoren vet ikke om den da er forsteka med topp pakninger og div men jeg vet det er levet ;)

hva du kan gjøre med bilen ? hehe veldig mye og få kjøpt ( jeg har valgt og bygge alt selv og ta ting fra andre biler ) Toyota Sportscar Owners Group Norway :: Vis Temaet - toyota corolla 96 mod ( Grå Musa ) :D her er workloggen min ( 13 sider )

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av den kjipe ytelsen :P men er redd det er lite vits med turbo på denne motoren. typ at den ikke tåler allverdens turbotrykk og at det ikke akkurat billig med turbo...

Nice prosjekt forresten =D Fangerne dine.. er de kjøpt eller lagd? E10 er den råeste corollaen i mine øyne. Problemet mitt er at det er en stasjonsvogn..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte du med orginalfangerne og bygde ut de, eller kjøpte du noe og modifiserte det?

:P virker litt for komplisert for meg, hehe.. har sett litt rundt på nettet og valgene jeg har er å enten kjøre med det jeg har nå eller ha noe som skraper i asfalten.. har liksom ikke funnet no mellomting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok skjønner . ja jeg kutta en gammel avensis og den orginale fangeren i 22 deler og deretter snatta opp avensis fangern for og få den til og passen , den med ekstra luft intak er en ødelagt trd under leppe til den bilen jeg støpte inn , mangla ene hele siat på den å jeg forlenga liksågreit hele fangern der

Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj :P det var jo max komplisert da^^ hehe.. virker jo som du vet og kan hva du prater om ;) Jeg har jo aldri drevet med dette før (a) hakke peil på hvordan jeg får av fangern engang, bare satsa på at jeg får det til :P

Bilder av bilen kommer..

Do you give lessons? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det er den andre fangern jeg bygde. under leppa er orginal trd styling som var ødelagt. det var den fangern jeg måtte forlenge i bånd for og få den til og passe . den er solgt til en i sørumsand

Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider