Pode88 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei Jeg arva netopp en 1996 Corolla Stasjonsvogn 1,3L XLi og lurte på hvilke muligheter jeg har med den... er allerede igang med bilstereo, men lurer på om det er mulig å få mer futt ut av 1,3 litern eller om jeg bare burde bytte motor.. er jo litt kin på Turbo også da =D men det tåler vel ikke en 16V 1,3Liter 4E-FE ? mvh. Pode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Stqarlet har turbo på denne motoren vet ikke om den da er forsteka med topp pakninger og div men jeg vet det er levet ;) hva du kan gjøre med bilen ? hehe veldig mye og få kjøpt ( jeg har valgt og bygge alt selv og ta ting fra andre biler ) Toyota Sportscar Owners Group Norway :: Vis Temaet - toyota corolla 96 mod ( Grå Musa ) :D her er workloggen min ( 13 sider ) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pode88 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Jeg er så lei av den kjipe ytelsen :P men er redd det er lite vits med turbo på denne motoren. typ at den ikke tåler allverdens turbotrykk og at det ikke akkurat billig med turbo... Nice prosjekt forresten =D Fangerne dine.. er de kjøpt eller lagd? E10 er den råeste corollaen i mine øyne. Problemet mitt er at det er en stasjonsvogn..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jeg har byggd fangerne selv ja :) solgt den fangern med et ekstra luftintak uner Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pode88 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 begynte du med orginalfangerne og bygde ut de, eller kjøpte du noe og modifiserte det? :P virker litt for komplisert for meg, hehe.. har sett litt rundt på nettet og valgene jeg har er å enten kjøre med det jeg har nå eller ha noe som skraper i asfalten.. har liksom ikke funnet no mellomting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ok skjønner . ja jeg kutta en gammel avensis og den orginale fangeren i 22 deler og deretter snatta opp avensis fangern for og få den til og passen , den med ekstra luft intak er en ødelagt trd under leppe til den bilen jeg støpte inn , mangla ene hele siat på den å jeg forlenga liksågreit hele fangern der Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pode88 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 oj :P det var jo max komplisert da^^ hehe.. virker jo som du vet og kan hva du prater om ;) Jeg har jo aldri drevet med dette før (a) hakke peil på hvordan jeg får av fangern engang, bare satsa på at jeg får det til :P Bilder av bilen kommer.. Do you give lessons? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 det er enklere en det høres ut er bare og tørre og prøve ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pode88 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Min Corolla: ;) Front: Bak: Inni: Motor: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pode88 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg likte fangeren du hadde på her: Mye skal du ha for å lage en sånn? hahaha erdet ikke my jobb? har aldri jobba med no sånt, så jeg vet ikke hvor jeg får tak i matreale eller hvordan det skal brukes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hehe ja det er den andre fangern jeg bygde. under leppa er orginal trd styling som var ødelagt. det var den fangern jeg måtte forlenge i bånd for og få den til og passe . den er solgt til en i sørumsand Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pode88 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hehe.. ser på min og den er rimelig kjip.. funker neppe for meg å bygge på den under :P det hjelper ikke. må nesten kjøpe no nytt, men det fins jo ikke diskret... du vet ikke om no bra fangere på nettet da? eller et annet hemmelig sted? =O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 streetdesign.no har da no men du kan også se litt på ts-ogn.no uner forum der er det i alle fall 5-6 e10ere som er styla opp Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pode88 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Det er den jeg fant på streedtdesign.. litt rjukan look over den :P det gidder jeg neppe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg