klezz Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei! Jeg lurte på om en vanlig gummislange vil tåle å bli brukt som oljereturslange? Jeg er møkka lei av orginal oljereturrøret som er stivt og ikke bøyelig i det hele tatt.. har en lekasje fra oljereturen pga at oljereturen ikke vil skikkelig ned i hullet sitt.. noen som har noen bedre løsninger enn den orginale? eventuelt bilder? er foresten orginal t3 turboen som står på bilen.. Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg gjor så här Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Jeg sølvlodda et rør i bunnpanna.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Ok!! begge måtene er jo mye bedre enn den orginale iallefall!! men kan jeg bruke gummislange som oljeretur slage? eventuelt hvilken? Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Eg har brukt an-koblingar Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Døds rå de derre AN koblingene!! Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 døds rå de derre AN koblingene!! Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kapp og sveis på litt flattjern... Jeg kjørte rundt med en radiatorslange der over lengre tid uten problem. Tenkte jeg skulle se om jeg fant en silikonslange i rette størrelsen nå når jeg skal ha ut litt mer pulver og har lagt litt mer penger i motoren. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 slange på olje-retur? da bør det være stålomspunned i såfall, for jeg har vært med på at slanger har smeltet der før... lite morro. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244volvo Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 slange på olje-retur?da bør det være stålomspunned i såfall, for jeg har vært med på at slanger har smeltet der før... lite morro. Jeg har stålomspunnede slanger, men det er TIL turboen. Bare en vanelig gummislange til returen. Skal se på det i dag, lekker som bare faen, men veit ikke HVOR det lekker fra :S Skal også ta av turboen å sjekke alle slangene og rørene og se om det hjelper noe. Skal også prøve turboen min til en original 940 eksos-manifoil. Siter Volvo 945 B230FK 1995 Volvo 240 B230F 1988 Opel Kadett C 2.0 1977 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 til er jo ovenifra, det er jo ikke dumt, men jeg liker og ha det på returen også, siden den utsettes for mest varme.-.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 på turboen til en kammerat av meg hadde vi radiator slange på return, den smeltet å når all olje var borte så skjærte vi.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244volvo Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 til er jo ovenifra, det er jo ikke dumt, men jeg liker og ha det på returen også, siden den utsettes for mest varme.-.. Jeg har en slags folie rundt slangen som går til turboen som tåler en god del varme. Siter Volvo 945 B230FK 1995 Volvo 240 B230F 1988 Opel Kadett C 2.0 1977 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244volvo Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 til er jo ovenifra, det er jo ikke dumt, men jeg liker og ha det på returen også, siden den utsettes for mest varme.-.. På returen så har jeg ca. 5-10 cm me metall på hver ende. Gummislange i midten. Det funker bra. Har vært olje-lekk ei god stund nå, så jeg har bytta pakninga i enden av returen i dag. Har også funnet ut at det er viktig at skruen på TUREN må stå slik at olja kan renne inn til turboen. Fant ikke ut av det før i dag på kvelden. ;) stress. Siter Volvo 945 B230FK 1995 Volvo 240 B230F 1988 Opel Kadett C 2.0 1977 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Døds rå de derre AN koblingene!! Eneste det som er brukbart på et gromt bygg... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.