Gå til innhold

Max Power i Kristiansand

Ranger emnet


vestol9

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Arrangeres ESPL og SQ konkuranser også, så har noen bilstereo så dukk opp, kan du enten måle hvor høyt det spiller, eller få en dømming av hvor bra det spiller. skal man delta i lyd kvalitets konkuranse må man melde seg på. det gjøres her: pamelding@emmaweb.no

ESPL kan påmelding skje på stedet

 

Er det noen som vil delta i SQ konkuranse og ikke vet hva det går ut på, hvordan ting skjer eller lurer på noe annet så ta kontakt med ketil på ketil@emmaweb.no

 

eller send meg en pm så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan, ketil kan være noe opptatt for tiden.

 

vi sees

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder opplegget ut over stereokonkurransene blir det blant annet kåring av både People's Choice og Jury's Choice med fete premier til vinnerne, det blir selvfølgelig fotografering til bladet, samtidig som vi jakter på nye reportasjebiler.

 

Det blir også servering av burgere og brus, fine damer, bøttevis av konkurranser underveis, babeshow om kvelden osv.

 

Vi sees!

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det dags for tredje runde i Max Power & EMMAs Norgesturné 2007, og denne gangen går turen til det blide sørland og Kristiansand.

 

Vi møtes på SØRLANDETS TRAVPARK i Kristiansand, både fredag 1. og lørdag 2. juni!

 

På fredag blir det et streetmeet fra 17.00-23.00, med konkurranser, fotografering til magasinet med mer. Dessuten rigger vi opp grillen så lenge været er bra, så det blir muligheter for å få seg en burger og en brus.

 

På LØRDAG er det fullt show, fra 12.00-18.30, med enda flere konkurranser enn fredagen, stereokonkurranser i regi av EMMA (ESPL, hvor det er om å gjøre å spille høyest, og Sound Quality, hvor det er om å gjøre å ha aller best lyd). Dessuten blir det kåringer av sørlandets feteste bil, både People's Choice hvor det er DU som stemmer fram den bilen du liker best, og Jury's Choice hvor vi kårer vår favoritt på treffet.

 

Lørdagen sammenfaller med arrangementet HorsePower inne på travbanen, og i tillegg holder vi arrangementet sammen med Lillesand Amcarklubb, så her blir det liv!

 

Lørdagen avsluttes med et stort babeshow på Caledonien Dancing i Kristiansand sentrum fra klokka 20.00!

 

Vi sees i Kristiansand! (( espen:er på tlf igjen nå ;) )

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i Kristiansand både fredag 1. og lørdag 2. juni!

 

Fredag 1. juni er det et parallelt arrangement i Arendal, vi er til stede der også, men i tillegg er vi i Kristiansand både 1. og 2. juni.

 

Ergo - er du i nærheten av Arendal er vi der fredag, er du i Kristiansand er vi der også fredag, og på lørdag er det bare å kjøre til Kristiansand! :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også si at BMWCCN Agder skal ha treff på glattkjøringsbanen i sørlandsparken på lørdag 2. juni.

 

Blir bankekjøring som fri kjøring, breisladd og autoslalom.

 

Dumt at dette krasjet med Max Power sitt, men litt bane kjøring er jo også morro. Håper folk vil kombinere de to treffene..

 

Det er jo rett rundt svingen, så passer fint å kombinere begge treffene - hos oss er det gratis inngang og inn/utkjøring hele dagen, så null problem å kombinere sånn sett.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår