Gå til innhold

prosjekt 740

Ranger emnet


142 preformance

Anbefalte innlegg

prøver igjen å lage en tråd om bilen mi

 

jeg byttet denne bilen i en 142 for noen uker siden..

 

planer om å få den fin igjen.. bilen var egentlig i jævelig dårlig stand. mye jall som er gjort på den.. kommer til til å bli en del timer får å få den fin igjen

 

her er noen bilder av den..

 

sån den har vært en gang..

 

1.jpg

 

229221.jpg

 

1488539-bilde2-dsc00102.jpg

 

noen bilder av hvordan den er nå (når jeg fikk den)

 

skadet bak sjerm

DSC00227.jpg

 

DSC00228.jpg

 

DSC00229.jpg

 

innvendig

DSC00235.jpg

 

DSC00234.jpg

 

DSC00236.jpg

 

motor rom

DSC00237.jpg

 

DSC00231-1.jpg

 

fin lås på wastegate`n (bit av en høytaler kabel)

DSC00247.jpg

 

å noen bilder under

DSC00239.jpg

 

DSC00241.jpg

 

DSC00240.jpg

 

DSC00243.jpg

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja jeg vill bare si lykke til. dette var en meget pen å fet bil som jeg håper kommer til å bli like grei igjenn! og den skaden ser ikke for ille ut, har ordna skader som har vært mye mye værre en det der:) så det er bar å gå te. dette er også en av de 740ine som gjorde at jeg handla 740. lykke til:D

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vill bare si lykke til. dette var en meget pen å fet bil som jeg håper kommer til å bli like grei igjenn! og den skaden ser ikke for ille ut, har ordna skader som har vært mye mye værre en det der:) så det er bar å gå te. dette er også en av de 740ine som gjorde at jeg handla 740. lykke til:D

 

jo takk.. tror det skal nok gå å få den fin igjen.. har fått det til før så skal vel gå:D

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen... var den mest jalla bilen jeg har sett!!! Sjekk de fjærene er kappa mye a! :o:o skikkelig safe å feks kjøre litt for fort over en fartsdump med den der...

 

Også motor-rommet...rød plusskabel skjøta og hekta til støtdempertårnet... løse eksosklemmer, sikkert masse,masse overlakka rust, hehe.

 

Røsk ut ALT, og start på nytt.... siden du har erfaring fra Megasquirt, ville det vel være en idè å sette det i denne og?

 

B230ET med spagettiråder?

 

Goooood luck! hehe:D

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen... var den mest jalla bilen jeg har sett!!! Sjekk de fjærene er kappa mye a! :o:o skikkelig safe å feks kjøre litt for fort over en fartsdump med den der...

 

Også motor-rommet...rød plusskabel skjøta og hekta til støtdempertårnet... løse eksosklemmer, sikkert masse,masse overlakka rust, hehe.

 

Røsk ut ALT, og start på nytt.... siden du har erfaring fra Megasquirt, ville det vel være en idè å sette det i denne og?

 

B230ET med spagettiråder?

 

Goooood luck! hehe:D

 

ja lurte litt på å sette i sprut i den ja..

 

må helt klart begynne på nytt..

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår