Gå til innhold

Drifting i Grand prix legends ?

Ranger emnet


hfracing

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

tøfft kjørt

 

 

søker man litt er det milliarder av gpl videoer ute da

det er seriøst ett av de beste bilspill som er laget gjennom tidene ja..

 

men utrolig vanskelig å få show drifts der altså at bilen går veldig sidelengs...

 

men slike raske breing i svingene er vanskelig til 1000 og absolutt fett :D

 

nice

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange utrolig bra GPL videoer der ute ja. http://www.racesimcentral.com har vel egen seksjon for GPL filmer om jeg ikke husker helt feil....

 

Kjører ikke så bredt i den der, men var ganske fornøyd med rundetida, så måtte prøve å mekke video :D Er første forsøket mitt på å lage video til GPL, og fant ut at det var litt stress å få synca lyd og bilde (fant ingen lur måte å få lyden til på, utenom å kjøre ett program i bakgrunnen som tok opp lyden mens jeg kjørte replayen).

 

Det med lyd gjorde det litt vanskelig å få satt på andre kameravinkler, men fant ut jeg heller ville ha lyd fra spillet, enn å legge på en sang eller.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Må innstallere GPL igjen :)

 

Hvorfor noen gang avinstallere :o

 

Det som er så morro med GPL er at man kan ha bilen så på grensa, og den oppfører seg slik som det forventes (ikke som enkelte andre spill hvor oppførselen på bilen er "pre programert").

 

På den runden som er i filmen ligger bilen heeelt på grensa i alle svingene, og selv om det ikke kommer så godt frem på filmen, så ligger bilen og "flyter" og småsladder litt hele tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår