Gå til innhold

Kjøring 25 mai. Team bilmekaniker.no

Ranger emnet


Konrad

Anbefalte innlegg

jeg sikter til den situasjonen ja, for nå han er oppe på siden din. så sier det seg selv at du chillern litt, for jeg stod og så at du fikk med deg at den sierran kom opp på siden din og da er det du som er en løk som holder på sånn, men kom jo ikke som noen bombe at du mangler vesentlige ting mellom øra for å forstå at nå skal jeg bare stå rolig i 3 sekunder til så går det bra. men du er jo så klart den beste sjåføren her i verden så alle skal jo egentlig vente på deg,

 

 

Det er helt greit at du har noe i mot meg. men du trenger ikke å breie deg så jævli for det småen!

 

ENten du vil eller ei, så var ikke dette min feil! så stfu

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja ok alle her i verden skal vente på deg, at du klarte og snurre midt på rett strekka er en sak, ja jeg så hele situasjonen hadde du rygga 1m til kunne jeg ha tatt på vinga di, og du begynner og rygge så ser det faktisk ut som at han skal kjøre forann deg og han velger og gjøre det og da triller du bilen din framover og da har han alt farta si og da er det jo du som skal av vente, men for å si det sånn så er jo du den enenste person her i verden jeg faktisk kunne tenkt meg og plasert hele fronten på en bil langt inni bagasje romme på bilen din, for du er faen meg ikke mye god å ha med og gjøre men selvfølgelig er bare jeg som mener det.

 

du burde faktisk inse det a t du enkelte ganger gjør feil du og. og i denne situasjon så her så må nok du legge litt ansvar på dine skuldere også, og det er ikke bare jeg som var enige i det når det var en rekke folk som stod der og så på deg.

 

men dog mr verdens mester vi har nok feil alle har det når ting gjelder deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, crossbox din ynkelige lille dritt!!

 

Så får du sette kølla der kjeften din skal være.. Hvor nærme sa du jeg var så du kunn eta på vingen min? og HVEM kjørte over curben her!?!

 

http://rdlx3m.com/file/Cossie_bagatell.wmv

 

 

Fortell meg nå MR jeg vet alt! Jeg så han kom , men en hver idiot hadde skjønt å stoppe her og sleppe frem! men ikke han!

 

Hva har du å si!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett filmen og det er jo tydlig at det er bilen som kommer bakfra som har ansvaret her. etter depotsvingen er farten så lav, spesielt når det regner. så sierraen bør ikke ha noen problemer med å stoppe. Selv om Robert er en breial løk til tider så går det ikke ann å få tatt han på det her :).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cross MÅ påpeke at Sugekopp snurra der.. Tydelig at han har noe imot han ihvertfall og pålegger han alt av ansvar han klarer å finne. Man har ikke store farta ut av den svingen og å stoppe burde ikke være noe problem. Man er jo pålagt å ha bremser av enkle grunner. Noen ganger nytter det bare ikke å legge skylda på de man tydelig har noe imot.

Innse det Cross!:kiss

 

Edit:

Og siden Cross påpeker at Sugekopp snurra MIDT på strekka. Desto bedre tid for sierran å se ann situasjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye å si på den saken, Sugekopp gjorde helt riktig, han brukte også minst mulig av banen så han ikke skulle ta opp plass for andre etter han snurret. Cossi'n kunne/skulle bare ha bremset ned og ventet, kom heller ingen nærme bak som var noen fare...

 

ps: Jeg stod 5 meter unna der Sugekopp snurret, snakker ikke utifra filmene...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en jævelig lame diskusjon. De som kommer bak har ALLTID ansvaret. Gjelder i trafikken også. De som ikke innser dette "cross box" burde kansje fratas førerkortet. (hvis du har et da).

 

Blir jævelig provosert når folk uten vett i skallen eller peil. legger om om slikt. Sugekopp, du gjorde det eneste rette. Han som kjørte sierra burde faen meg være hensynsfull nok til og vente!!

 

:worshipnissan

WWW.EDGEPERFORMANCE.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. Kan jeg lukte seier?.. eller bare finger i rumpa på crossbox?!

 

Det some r merkelig er at jeg overhodet ikke er sur på han som kjørte cossie. for min del driter jeg i hele situasjonen. shitt happens. alle kan begå feil men han jeg virkelig er pissed off på er han tateren crossbox som på liv å død skal stadig vekk komme med noe piss å hekte meg for.. Har du så jævli mye imot meg kan du vel heller rulle bort til meg på bana og uttale deg istedte for å annen hver dag snakke dritt på nettet..!

 

hvis du har så jævli mye imot meg at du mener du har noe du skulle ha sagt!

 

shut the fuck up enkelt å greit! grav deg ned!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår