Gå til innhold

impultion

Bruker
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om impultion

  • Bursdag 08/24/1985

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil seff
  • Modell (eks S4)
    200sx s14a RB20DET
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    1999
  • Yrke eller sivil status
    Butikksjef mekonomen Drammen AS
  • Motor (eks 1.6)
    2.2
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Liste lengre en biblen er lang
  • Fylke
    Burskerud

Contact Methods

  • MSN
    impultion@yahoo.no
  • Website URL
    http://www.edgeperformance.no
  • Bosted
    Drammen

impultion's Achievements

  1. Hørtes rart ut, for kai roger bakken kjører over 1000hk på cdi 500`n sin. Jeg satser på og klare 750+ iallefall
  2. Da har jeg solgt den gamleg Nissan 200sx S14a Z-Edition med RB20DET 464HK og gått til innkjøp på nytt prosjekt. Bilen er en BMW E36 M3. I utgangspunktet en US modell med M50B30US motor. Denne yter kun 240hk, så det første jeg gjorde var og tuppe den langt pokker i voll og kjøpte en S50B30 EU motor. Så nå blir det og modifisere fjærtårnet for og gjøre plass til turboen. Bilen skal kjøres på bådepumpe bensin og E85 Her er noen bilder av bilen før prosjektstart samt en liste over ting som er kjøpt inn: Motor: Autronic SM4 Autronic CDi 500 Haltech 3x dobble coiler P.O custom råder (finne som lager råder og NASA deler) JE custom stempler Turbonetics Super 66 A\R 1.05 Tial 44mm WG Bosch 1600cc dyser Bosch 2x 044 pumper VEMS Bredbåndslambda og EGT Innsug og Grenerør bygges selv. Chassis: Turner M.S Stabstag F\B Turner M.S Poly foringer Turner M.S Alu. foringer til bak travers Turner M.S Nylon foringer til fremre bærearmer D2 Coilovere D2 Pillowball mounts Fjærtårnstag
  3. Haha, for en jævelig lame diskusjon. De som kommer bak har ALLTID ansvaret. Gjelder i trafikken også. De som ikke innser dette "cross box" burde kansje fratas førerkortet. (hvis du har et da). Blir jævelig provosert når folk uten vett i skallen eller peil. legger om om slikt. Sugekopp, du gjorde det eneste rette. Han som kjørte sierra burde faen meg være hensynsfull nok til og vente!! :worshipnissan
  4. Halla kjekken :) Fikk du tak i koblinger ? Rart de skal bruke m12x1.2 Aldri hørt om den gjenge dimmen engang. Håper clutchen din er rett rundt hjørnet. http://www.edgeperformance.no
  5. Hadde vært morro dette. Fått prøvd nissanen litt ordentlig på bane, men kasse knekker vell bare igjen :)
  6. Eksosen er faktisk helt i orden, og bråker mindre enn mange "oppråna" biler, men det er det at wastegaten går i fri luft under bilen, noe som bråker litt. Denne skal sveises inn i eksos anlegget over vinteren. Nå er det full ombygging og overhaling av hele bilen på gang Synd jeg ikke hadde noe turtall forbi når dere filmet. Kom bare snikende forbi. Lenge siden dette ble filmet?
  7. Jeg legger ikke ut bildet av bilen og skriver: Fy faen og WG bråker osv osv. Har det i mitt personlige album på nissan forumet, og folk trenger da faen ikke og nevne navn og vise bilder med reg.nr i en slik tråd! Er flere som neppe hadde satt pris på noe slikt !
  8. Fint om ikke folk legger ut bilder uten og sladde reg.nr osv !!
  9. Jeg har liggende en kliss ny rustfri polert Evo dump pipe\elbow alt ettersom hva du velger og kalle det :) Har pakninger og nødvendige skruer for bytte. Denne bidrar til raskere spool up og mindre baktrykk som over tid vil skåne turboen. Løp og Kjøp! 500+frakt.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår