GMV Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 det er enklere å annslå effekter turbon kan levere luft til om man måler den minste diameteren på innsug siden og eksos siden. Som om jeg skulle sagt det selv.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Som nevnt ovenfor, max 350Hk om du har steg II (Du har A/R 0.48). Om det er standard trim du har så er det enda mindre.... har a/r 50... hva mener du egentlig med trim visst effekten blir mindre? er litt dårlig på alle dissa tallene. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 har a/r 50... hva mener du egentlig med trim visst effekten blir mindre? er litt dårlig på alle dissa tallene. Det der er A/R på kompressorhuset, og det er mindre vesentlig for effekten sin del. Den som er avgjørende er A/R på eksoshuset. (hvor mye eksos det kan svelge unna uten at det bygger seg opp for mye mottrykk). Trim/stage avgjør hvor stor kompressor, respektive eksoshjulet er, og hvor mye effekt den kan takle. Hvis du går inn på TURBONETICS TURBOCHARGERS | The Source For All Your Turbocharging Needs og deretter turboparts, og kompressor/turbinewheels så ser du forskjellen på de forskjellige trim/stegene. Målene er oppgitt i tommer da, men burde vel være den smaleste sak og gange med 25,4 for å få det i mm. for de fleste.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.