Gå til innhold

Noen bilder av polon

Ranger emnet


Polo4RS3

Anbefalte innlegg

  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

angående det shawed door kitet så får du forskjellige størrelser.. jobber me en som har en shaved camaro... dei så åpne dørene hans var visst en ganske heftig "motor" :)

 

går utifra at polo4rs3 meinte det fungerte.. bare at han forklarte at den ikkje åpnet døren heilt opp.. bare liksom sånn så den skal ?

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går utifra at polo4rs3 meinte det fungerte.. bare at han forklarte at den ikkje åpnet døren heilt opp.. bare liksom sånn så den skal ?

 

Jepp,det jeg mente:D

 

har du fått igjen felgene forresten ?

 

Nei,går og venter. De måtte lage nye innerdeler til framfelgene. Tror de kommer neste uke eller uka etter der igjen:rolleyes:

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. glede meg te nye bilder av felgene :)

 

men må spør... denne bilen har du jo ribbet helt... og er tydelig at du jobber innenfor bil faget så jeg lurer på om denne poloen har vært vrak ?

at du bare retter den opp ?

 

svigerfar driver lakk/karroseri verksted... han fortelle at summene på vraka biler er utroligt bra/billig... såfall så e det kje løye du kan driva me et sånt prosjekt så detta ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. glede meg te nye bilder av felgene

 

Håper de kommer snart,blir nok noen bilder da,gleder meg litt jeg også:D

 

men må spør... denne bilen har du jo ribbet helt... og er tydelig at du jobber innenfor bil faget så jeg lurer på om denne poloen har vært vrak ?

 

Jeg nei, jobber ikke med bil til daglig jeg. Er elektriker:) . Bilen er helt ribba ja. Har heller ikke holdt så mye på med bil før heller, har hatt en volvo som jeg skrudde så vidt på da:D . Polon har ikke vært vrak, kjøpte den i oslo for 2 år siden for 65000. Så kjøpte jeg noen hjul og senk og kjørte og var fornøyd i 6 mnd. Så ribba jeg den, lukka øya og tok den fra hverandre og håper på det beste når det skal sammen igjen:D

 

svigerfar driver lakk/karroseri verksted... han fortelle at summene på vraka biler er utroligt bra/billig... såfall så e det kje løye du kan driva me et sånt prosjekt så detta

 

Er mulig å få tak i billige vrak ja, men det er vel ikke hvem som helst som får kjøpe disse? Er vel mest verksteder som får kjøpt disse?

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

 

Er mulig å få tak i billige vrak ja, men det er vel ikke hvem som helst som får kjøpe disse? Er vel mest verksteder som får kjøpt disse?

 

var bra og hørra ;) (at den ikke har vært vrak)

 

nei , må være godkjent oppretter verksted eller.noe.... :)

 

keep on working :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ehhyy..skreppa, du ble stille..:D

 

Få litt mer bilder av ereksjonsmomentet.er en smule spent på lakken..var ett kusehår fra t det blå sånn lakk på Corra, men med så mye kluss det har blitt i år, så er det ikke sikkert det blir lakk nå engang...men får jo håpe til neste år.

 

Men vil ha bilder av bilen, kom ånn!!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få litt mer bilder av ereksjonsmomentet.er en smule spent på lakken..var ett kusehår fra t det blå sånn lakk på Corra, men med så mye kluss det har blitt i år, så er det ikke sikkert det blir lakk nå engang...men får jo håpe til neste år.

 

Vært stillt en stund nå ja, har ikke skjedd så mye spennende i det siste, har vært en del finsliping av dører osv. Bilen venter fortsatt på sprøytesparkel og ikke minst felger. Har stoppet opp p.g.a det felg greiene. De skal være ferdige den 14. denne mnd. Har lagt ut et bilde av lakken, men kan jo legge et her og. Skal slipes igjen og mer klarlakk skal på så det blir litt annerledes enn hvordan den er på bildet. Kan heller ikke si at bildet viser lakken i sin fulle prakt, er mye bedre i virkeligheten.

 

477643_21_full.jpg

 

men blir det noe motor i Poloen da Polo4RS3 ?

 

 

Jeg satser på å bli ferdig med bilen i sommer, da skal faenskapet brukes litt før det skjer noe mer.

Men skal ikke se bort ifra at det kommer et lite sneglehus under panseret i løpet av vintern;)

 

Titta litt på lambo dører, men med mindre det ikke kommer en lambo motor så blir det ikke dører heller:)

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fargen er bare überpr0n :dude: så en Corvette med slik lakk nå i helga.. men er 100% sikker på at den blir MYE fetere på Polo :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

 

Men skal ikke se bort ifra at det kommer et lite sneglehus under panseret i løpet av vintern;)

 

 

Da kan du bare begynne og hamstre inn på gear kasser ;)

 

angående silver line lakken å andre effekt lakker så må det ses i virkeligheten for og få det rette inntrykket.. på bildet ditt ser lakken løyen ut , men ingen fare... fordi vi vet den er RÅ :D

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår