Gå til innhold

Noen bilder av polon

Ranger emnet


Polo4RS3

Anbefalte innlegg

  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bare du skipper alufolien så...

 

Shit, jeg som hadde tenkt til og lage hull til hjula så jeg kunne kjøre med den:D

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan shavet du bensinlokket egentlig? er jo egentlig ikke så farlig del å jobbe med, så hadde vært kjekt å vite hvordan man gjør det. Men husk, du snakker til en som nesten ikke vet hva sparkel er

 

Brukte ikke sparkel til og bygge på det. Brukte no sånn 2 komponent plæstikk fæntæstik fra 3M. Først fyller du baksida på tanklokket(i hulen der du stikker inn fingern for å åpne) full av denne guffa. Deretter når det har tørket snur du det og bruker en pussemaskin til og pusse det tilnærmet flat,så bruker du samme guffa på framsiden og pusser med papir til det blir bra. Til sist sprøytesparkel ,så pusser du litt til med 240 papir

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må komme meg på hoggeren og finne ett tanklokk... er gøy å lære seg dette. Har du drevet mye med slikt før du begynte på prosjektet ditt?

 

Har drevet veldig lite med dette tidligere,men jeg lærer etterhvert som ting går framover. Går jo saktere enn hvis en lakkerer skulle gjort det da men det er gøy å lære detta. Er jo så heldig at jeg får stå på verkstedet der bilen skal lakkes, så jeg får god hjelp og veiledning underveis.

 

Her er et bilde av tanklokket,under ligger ramma som skiltet skal stå i.

477643_17_full.jpg

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Artig å se at noen tar det helt ut,og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet.. Er jo kjempegøy å bare sitte å se på de "ferdige" delene her! Btw, hvordan er det med disse el.åpnerene til dørene? Er det mye prob å installere,og vil det bli godkjent uten en helvettes mye fiksfakseri? Ser ut fra tråden at faren din jobber i BT,det må da være en fordel,hehe.. :op

 

Noe nytt som har skjedd nå eller? Har du noe nettsted hvor det ligger bilder og slikt?

Dette må da bli Norges feteste/cleaneste Polo!!!??

 

Stå på! Lykke til videre!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Artig å se at noen tar det helt ut,og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet.. Er jo kjempegøy å bare sitte å se på de "ferdige" delene her! Btw, hvordan er det med disse el.åpnerene til dørene? Er det mye prob å installere,og vil det bli godkjent uten en helvettes mye fiksfakseri? Ser ut fra tråden at faren din jobber i BT,det må da være en fordel,hehe.. p

 

Angående elektriske døråpnere, tror ikke det er noe prob. å få til å funke. Og godkjenning av disse skal heller ikke være noe problem,står ikke noe sted at det ikke er lov altså.

 

Men det at faren min jobber i BT er nesten verre. Må jo ha alt godkjent, og ikke tro at jeg slipper igjennom lettere enn noen andre. Er heller ikke han som godkjenner ting og tang for meg, ville jo være litt sprøtt og bli stoppa med en bil som er alt annet enn godkjent, men fortsatt ha i papirene at den er godkjent. Tror han faktisk kan miste jobben for det. Antageligvis det siste han gjør,risikere jobben for at jeg skal bli fornøyd med bilen min.:D

 

Noe nytt som har skjedd nå eller? Har du noe nettsted hvor det ligger bilder og slikt?Dette må da bli Norges feteste/cleaneste Polo!!!??

 

Stå på! Lykke til videre!

 

Er ikke så mye nytt som har skjedd, for det meste pussing.

Har lakkert et speil da. Har lagt ut bilde.

 

Takk!:)

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du har ikke montert pop up kittet til dørene enda ? monterte akkurat et kit til bakluka som hjalp meg å åpne der. eneste jeg lurer på nå er om det er like enkelt på dørene og hvordan jeg da samkjører dette med sentralås og alarm.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm .. dette høres ut som en sinsykt prosjekt.. gleder meg til du blir ferdig, må nesten lage en lite demo video når du har fått tatt dørene. Kan jeg få spørre hvor du fant dette kittet og hva slags kit det er ?

 

er litt keen på sånt når det gjelder bakluka :D

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by yellowpolo

hmm .. dette høres ut som en sinsykt prosjekt.. gleder meg til du blir ferdig, må nesten lage en lite demo video når du har fått tatt dørene. Kan jeg få spørre hvor du fant dette kittet og hva slags kit det er ?

 

er litt keen på sånt når det gjelder bakluka :D

 

sånn kit får du kjøpt på bilekstra eventuelt autospar.no

 

polo4rs3 : keep up the good work :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Fjernkontroll - oftest via alarmen, koblet til et solenoid-kit, som du får kjøpt på bilrekvisitasjapper - f. eks. Bilextra.

 

Ifølge Polo4RS3, og hans far som jobber på Biltilsynet, er det lovlig.

 

solenoid-kit sier meg lite :P hvordan fungerer den? vil døren bare åpne seg ved hjelp av magnestisme eller no? :) hehe

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en liten motor som sitter inne i døra.

Døra vil ikke poppe helt ut:D Så vidt den åpner seg. Åpner p.g.a trykket fra gummilista.

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår