Tandis1 Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Ja, hvilket bilpleie produkt som du har prøvd, overrasket deg mest? Hva slags produkt og på hva? Av de jeg har prøvd så er det nok Meguiars sin ScratchX, den fungerte mye bedre enn jeg trodde.. Første gang jeg brukte den var på kanalen på en Honda S2000, det var noen som ikke hadde klart og løfte beinet sitt. Det var en nokså dyp ripe, men etter litt jobb ble den ikke synlig hvis du ikke viste hvor den var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Må nko væra Quick Clay fra Meguiars gitt! Fekk nesten hakeslepp etter å ha brukt den. Ser jo ut som bilen er polert vettu. Klart som glass som det står :) Håper jeg får flere positive møter med produkter fra Mg i framtida også. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Første WOW var vel NXT gen tech wax, men Største WOW vil jeg tro var Pinnacle Liquid Souveran på den røde "faren" Har vel en WOW liste etterhvert, mye bra der ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 For min del var det også clay fra Meguiars som overrasket meg mest. (Den var mitt første møte med Meguiars sine produkter, og nå venter jeg også på pakke fra autogeek:rolleyes:) Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja5000 Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Jeg ble mest overasket over hvor dårlig jeg syns både Scratch-X, Clay og Magnet Towel funket. Mulig jeg hadde skyhøye forventninger etter å ha lest her inne så mye, men alle de tre produktene skuffet meg noe helt vanvittig. NXT vasken og voksen derimot - det var saker det! :) Siter 1991 Saab 900i 16v 2l Død: 1985 Volvo 240GL Død: 1987 Opel Kadett GL Død: 1982 VW Golf http://www.myspace.com/harien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 må si autosol. Det var en skikkelig WOW effekt når jeg brukte den for første gang. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Kunne noen ha vært snille og hjulpet meg med priser på Meguiar's produkter? finner ikke.. :( **edit: klarte å finne selv! bra link; Superstyling.no :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Kunne noen ha vært snille og hjulpet meg med priser på Meguiar's produkter? finner ikke.. :( **edit: klarte å finne selv! bra link; Superstyling.no :D Alternativt har du også MEGUIAR`S Eller du kan gå på BilXtra å sjekke hvordan prisene er der. Både BilXtra og Bilvarehuset Anker her i området selger Meguiarsprodukter. Vet ikke åssen det er der du bor men BilXtra skal ha. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg