zzxfelix Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 hei, skal skifte dempere på golfen min. Så lurte jeg på om det går an å gjøre det selv? man skal jo egentli bruke verktøy for å presse sammen fjærene, men går det uten? Jeg vet at det er lettere å gjøre det bak enn forran.. men greit å vite før jeg begynner. Jeg trenger også nye støtklosser. må jeg kjøpe de til møller eller har andre forhandlere noen som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 bak er fjærene temmelig løse, men anbefaler å bruke klemmer uansett.. Foran så må du nok bruke det. Ville ikke fått ei sånn fjær i trynet. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 fjærklemmer får du til en hundrelapp på biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huseby Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hei Jeg byttet mine dempere her i vinter, Går fint ann å gjøre alt selv men bare husk hvem del som skal hvor. Dreit meg ut på det et par ganger så måtte skru opp igjen osv, Men Jeg brukte i vertfall fjerklemmer på alle demperene å det går lett som bare det, Men du trenger et spessial verktøy til å ta opp den skruen på toppen av demperen, Kan lage det selv av en hylse å en vinkelsliper. Det gjorde jeg.Gikk glatt Siter Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D Golf 2 16vt gti coupe Golf 3 vr6 coupe #solgt# Golf 3 1,8gl #solgt# http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzxfelix Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 okey.. takk! litt enklere å begynne nå:) går d an å få ei tegning på møller over hvilke deler som skal hvor osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Du har jo en demper på andre siden av bilen som det bare er å titte på (om du tar en og en da!) Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg