Bjørn08 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Er det noen som har montert xenon i tåkelys på 07mod A4? Lett å komme til? Evt hvordan demontere støtfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Er det noen som har montert xenon i tåkelys på 07mod A4?Lett å komme til? Evt hvordan demontere støtfanger? Sjekk på VACN forumet! Er felre som hargjort det der! Jeg har xenonmatch pærer i min , og det er kult det oxo, og billigere!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er dette de Hõen-pærene som han karen på VACN selger? Ble veldig bra i alle fall Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Höen XenonMatch ja... De er kjempefine.. Har de selv i mine foggies... Det store problemet med å montere xenon på B7 er vel at ballasten slår ut på Autocheck? Så man må legge til motstander.. Eller er jeg helt på ordet nå? DjNudler her på forumet har xenon i tåkelysene sine. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Goodie, da er det disse jeg har bestilt. Ser utrolig bra ut på bildene i alle fall Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er dette de Hõen-pærene som han karen på VACN selger? Ble veldig bra i alle fall Ja er Høen pærer! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Vet dere om noen andre steder de selger slike pærer? Bortsett fra han fyren på VACN? Kunne godt tenkt meg slike på min bil også. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hoen-usa.com Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Bruker de selv, helt kanon, trenger ikke motstand på de. Kun om man skal ha dioder i parklys Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Parklysene har litt dårlig levetid.. Er på mitt tredje par på 5uker nå. Men jeg får alltid nye av VACN-karen! :) De gir et sinnsykt pent lys. Her er H7 pærene i tåkelysa. Xenonlysa i hovedlysene er 8000K. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 3 par på 5 uker? Jeg må skifte sokkel om jeg skal bruke disse park-lyspærene, men vet ikke om jeg gidder om de ryker støtt... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Jeg har xenon lys i min 06 a4.. Kjøpte ett sett fra dybvik og autocheck har jeg ikke noe problemer med.. Så er bare å kjøpe H11 i xenoen og ettermontere.. Plug and Play.. Men monterte på en kompis sin b6 (2001) Da måtte vi legge opp rele men trengte ikke motstand for å lure autochecken.. Tror man for prob når bilene er 03-04 mod.. Kjørt siden oktober ifjord og funker forsatt like fint :) Bilde av min : Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Vet dere om noen andre steder de selger slike pærer? Bortsett fra han fyren på VACN? Kunne godt tenkt meg slike på min bil også. Jeg selger sammen med Ørjan på VACN, så hvis du eller andre er interesserte så er det bare å sende en PM. :) EDIT: Damn, Audi er egentlig jævlig pene biler når de har xenonlys, gromt! Frisker opp skikkelig i fronten det.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaaton Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 har montert xenon i sprederen på min b7 men på høgre side så kutter det ut etter ca. 3 uker hveit ikkje hoffer nokken a dere som veit det? -.- PS. ser jævlig fint ut med xenon i sprederen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg