Gå til innhold

Montere frontspoiler, trenger hjelp ganske fort!

Ranger emnet


ailenrock

Anbefalte innlegg

Jeg har nå motatt styling til min golf, og skal montere fronten.

 

Jeg kjøpte denne,

 

front.jpg

 

og lurer på om noen kan hjelpe meg med hvordan jeg monterer denne. Jeg trodde jeg hadde kjøpt hele fangeren, men det er bare en spoiler som skal festes under den svarte listen. Hvordan monteres denne? Jeg skal få hjelp av en lakkerer, men han forsto heller ikke hvordan den skulle monteres. Skal jeg kutte i den orginale, eller skal jeg bare lime den utenpå den gamle? Hvordan unngår jeg såfall glipper?

 

MVH Øys

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt Rieger leppe? Isåfall så må du demontere orginalleppa(svarte nederste plastbiten).. Den sitter i klips og 2torx skruer inni framskjermen er det vel..

Skru ut de skruene, og så er det forsåvidt bare å dra å røske sånn at du får klipsfestene ut av sporene sine..(Kan være litt vrient, men det går) ;)

Den nye bare starter du i ene enden og dytte på plass inn klipshulla sine.. og så skru inn skruene.. ;)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt Rieger leppe? Isåfall så må du demontere orginalleppa(svarte nederste plastbiten).. Den sitter i klips og 2torx skruer inni framskjermen er det vel..

Skru ut de skruene, og så er det forsåvidt bare å dra å røske sånn at du får klipsfestene ut av sporene sine..(Kan være litt vrient, men det går) ;)

Den nye bare starter du i ene enden og dytte på plass inn klipshulla sine.. og så skru inn skruene.. ;)

 

Skjønner hva du mener, men om du ser på bilde, så er det ikke bare erstatning for den nederste svarte delen, det er en hel lippe, som må spleises på rett under den svarte lista midt på fangeren! Skjønner du hva jeg mener? Det er ikke skruehull eller klips eller noe på den nye her..

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig at rieger ikke har lagt ved bruksanvisning eller no da. Rieger er jo proffe på slikt..

 

Kan du ikke ringe en norsk forhandler? Evt. hovedimportøren..

 

Ja, jeg også reagerte på dette. Jeg har spurt bsbildeler, hvor jeg kjøpt fronten, 2 ganger om bruksanvisning, men det har de ikke sier de. Hvem andre bør jeg prøve ?

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da har jeg spurt. Vil råde deg til å bli medlem der. Forskjellen mellom disse to forumene er flere hundre prosent. :) Både i særiøsitet og hvor lett man får svar

 

Flotte greier! Ja skal det, høres gnitent ut, men har ikke råd for øyeblikket.. Hehe.. Men gi meg beskjed når du får svar du da :)

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår