Gå til innhold

Min 200sx S13


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så dum som jeg er, tenkte jo jeg kort når jeg bestillte felger og omb.kittet, jeg tenkte jo IKKE på at jeg også må ha bremseskiver med 5 høl! :P

 

- før i går.. :P

 

SÅ, det som skjer da, er at styling må vente, så får jeg se om jeg finner noe bra tilbud ett sted, skal jeg først bytte, så er det jo greit å sette på noe ordentlig..!

 

Snakket med Brakes.no, som jeg har handlet felger og div av nå, de selger K-Sport bremser, ø330mm, front kit til 10 lapper.. Å sikkert det samme bak, så det blir litt svindyrt syns jeg, noen som har noe tips om bra bremser, til en bra pris?

 

Spurt om de har noe tilbud på front og bak og, og at jeg gjærne kjører med noe reklame fra dem , om dette gjør det litt billigre..:)

 

Så da blir det vel ikke noe styling på ei god stund tror jeg :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte bremser? Jaja :p

330 mm høres brutalt ut. Men også dyrt! S14 bremser da? vet ikke boltsirkelen jeg, så er ikke sikker på om det passer.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boltsirkelen er den samme som jeg bygger om til så det går, men ska jeg ha s14 må det dreies en forflytningsbrakett og kjøpes S14 kallipere+skiver.

 

 

ja 330 er litt brutalt, så har hørt etter noe mindre og rimligre nå.. så får se :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

330 mm bremser er stort og koster mye penger, MEN du får igjen får det den dagen du evnt. skal ha mere motor. da slipper du å koste på masse 1000-lapper på bremsene. :) Bare konse på motor og resten av understellet. Men skjønner deg, 10 lapper er drøyt

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ett svar fra noen andre nå, fastbrakes.com!

 

We make a few kits, but only a couple that would work with the rear kit. The

12.9" front with rear kit would be $1350. We could drop another $100 if you

put some decals on the car. thanks

 

 

 

ca 9000 kr!

:)

 

Så får se !

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du flens om du ikke har bestilt eller funnet:

eBay Motors: TURBO BLOW OFF VALVE FLANGE 1”3/8 FITS GREDDY NEW (item 250123442934 end time Jun-08-07 06:33:53 PDT)

 

Bare å kjøpe en t-slange eller t-rør så er det gass og pphhssjjjj... :)

 

 

Har en som skal fikse ett t rør og få sveisa på en riktig en om ei lita stund, så inntill da, knegg knegg :D

 

 

Da har jeg fått bekrefta at felgene er på vei fra oslo, sendt i dag med DHL, har også fått pressa K-Sport bremsene ned til 16500.. Så er i vurderingsfasen på de nå ass, grett med noe diger t :P Så får man få tak i noen 17" vinterhjul når det er på plass :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår