Gå til innhold

Min 200sx S13


olehenri

Anbefalte innlegg

Atec-II felgene er dritfete! skal du ha noe farge på dem? Gull eller noe sånt?

 

Sammen med J-blood kit så blir det knall vettu! :p

 

Eller med BN kittet :P hehe

Tror nok jeg går for Gun Metal, trur jeg, tror gull blir "litt mye"

 

 

Du har kul bil! Artig med litt styling muligheter. Blir bra med nye felger og senk. Kjøp forskjellig frontfanger, skjørt, bakfanger, så får du en bil som skiller seg ut fra de andre. Ser deg støtt og stadig ute og råner jeg :)

 

Takk for det, ja ute rett som det er jeg :P Når jeg har tid :P

 

Tror nok det blir ett komplett kitt, men får se på det når felg og senk er på plass :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått tilbud på felgene nå. Ultralite Atec 2 i gunmetal med polert kant og ombyggingskit, 17 000.

 

8,5x18 front og 9,5x18 bak, men går det bra på bilen? Uten modifikasjoner, og uten at det stikker noe utafor?! :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

 

Bygger om for å få de felgene ja, da jeg ikke finner noen med 4 bolts som gir den looken jeg vil ha :)

 

Mulig komme ja, men kjøring blir det nok ikke :)

 

komma oppover tel øyer en tur i dag el?:P

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som en god slagplan du har der jeg!

 

Motormessig har du jo allerede en t28 turbo. Vet ikke alt hva som er i motorn nå jeg, men ser ut som det er et godt grunnlag da. Er det ikke chip fra før sier du? virket litt rart, til det oppsettet er det jo obligatorisk med chip nesten!:p Tror ikke det skulle være noe stort problem for deg å nå 250 hester.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som en god slagplan du har der jeg!

 

Motormessig har du jo allerede en t28 turbo. Vet ikke alt hva som er i motorn nå jeg, men ser ut som det er et godt grunnlag da. Er det ikke chip fra før sier du? virket litt rart, til det oppsettet er det jo obligatorisk med chip nesten!:p Tror ikke det skulle være noe stort problem for deg å nå 250 hester.

 

 

Er nok kun t28 turbo, kaldere plugger og FMIC som ikke er orginalt i motoren, samt luftfilter kittet fra Apexi, han jeg kjøpte den av, sa den ikke var chippa. Kun Justert trykket til 0,95bar

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en stage 3 chip, større dyser, boost controller hvis du ikke har det og skru trykket opp til rundt 1.2-1.3 bar, så vil du komme ganske tett opptil 250 gamp.

 

Les deg grønn på 200sx OGN forumet du! Der står alt du trenger å vite.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en stage 3 chip, større dyser, boost controller hvis du ikke har det og skru trykket opp til rundt 1.2-1.3 bar, så vil du komme ganske tett opptil 250 gamp.

 

Les deg grønn på 200sx OGN forumet du! Der står alt du trenger å vite.

 

å det tåler orginal innmat? hehe :P

 

Leser som en hest på det forumet og jeg, men jeg er ikke mekanisk anlagt til å skru no særlig selv :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke før da nei:P hehe..

kom oppover en dag med bilen da.. dekal trimming?:P hva ska det vær på'n a?:P

 

Les da gutt.. Når har 200`n blitt kangoo? :P

 

Når jeg sier dekaltrimma kangoo, mener jeg jobb bilen..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår