smartpnts Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 som topic sier skal den byttes. Drivakselmansjetten nærmest skiva på venstre side. Hvem vei er det enklest å ta den av? Den står ikke i kassa for øyeblikket.henger bare på yttersiden :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 bump. skulle hatt litt kjapt svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt...:S Drivleddet sitter ikke fast i gearkasse? eller i navet ved hjulet? Jeg bytta min mansjett ved venstre hjul. Var ikke enkelt. låsesplinten nekta å gi etter, så jeg knuste leddet. Begynte med å åpne selve navet (løsne og fjerne muttra som holder hjullagret sammen. Åpnet bolten for opphengskula, og dytta hele leddet innigjennom lageret. Deretter knuse leddet for å fjerne låsesplinten. Fjerne skrammelet, gjøre rent og sette på ny splint. Tre på nytt ledd og tre det hele på plass. Montering er det samme som demontering i motsatt rekkefølge. Husk grease og masnjett før du monterer alt igjen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Ja er det samme jeg må få gjort idag, men om det er lettere å dra mansjetten av andre veien.. som da vil bli innover... men har ikke hatt noe erfaring med å ta av det som er festet med torx!?.. Eller er man bare nødt til å ta det den veien du gjorde.. takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Les i denne linken: http://www.4130-products.com/step/cvboot/index.htm der finner du garantert svaret, selv om den virker tungvint.. Men på den måten så sparer du leddet Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Takk for det. skal se og forhåpentligvis skjønner til og med jeg noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg