Marius Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hei folk! Driver å selger litt filmer på jobben og har nå greid å få dytta på et klipp fra en av filmene på vg.no :D Klippet er fra en DVD som heter Slanger og du kan se det her. http://atvs.vg.no/player/siste/9182-her-angriper-pytonslangen.html Trenger nå deres hjelp til å spre klippet mest mulig for å å holde det oppe på vg listene :D Kjempekult om dere tipser alle dere kjenner om klippet og setter igang jungeltelegrafen. Det hadde vært kult å se påvirkningskraften til Bilforumet også :D Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Dette virker da som et brudd på et par av forumets regler...:roll: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Dette virker da som et brudd på et par av forumets regler...:roll: Offtopic da :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hvis du spanderer kebab skal jeg trykke :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hvis du spanderer kebab skal jeg trykke :D hahaha :D Ja må bare bli rik først ellerno! Jeg tror du allerede har klikka jeg. hehehe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Fillern.. jeg er blakk serru :D Lov å prøve. Jepp jeg har trykka å linka til folk på msn :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Fillern.. jeg er blakk serru :D Lov å prøve. Jepp jeg har trykka å linka til folk på msn :) Konge! Takk :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Åpnet like greit siden i ni forskjellige tabs. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 flere enn meg som fikk frysninger av den slangen når den begynnte å angripe?? uff, slanger er ikke mitt favoritt dyr :P har btw sendt linker til hele kontakt lista mi på msn. jeg har litt fritidsproblemer men det er for en bra sak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Tror dette har funket, nå er du påmeste sett. På topp faktisk :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Konge! Takk til alle! Keep up the good work! Den ligger på toppen enda :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hva var så skummelt med dette? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Slanger er konge dyr, er sykt fascinert av disse skapningene! :) Og, linken lever vidre :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Haha, han var jo idiot da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Jeg fikk denne linken sendt til meg på msn her om dagen, men da var det en video av irakere som danset rundt en brennende stridsvogn. Tror noen har bommet en plass... :op: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg